  • 41. Data: 2013-07-25 16:53:54
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-25 13:40, RadoslawF pisze:

    > Wedle moich obserwacji dużo bardziej niebezpieczne jest trąbienie
    > na takiego. Ale oczywiście co kto woli.

    Takie klaksony montujo że dźwięk potrafi rozpierdolić auto ? A
    ja gupi myślołżech, że gorzej będzie jak wyprzedzając oberwę od
    głupka zjeżdżającego w prawo bez pomyślunku.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 42. Data: 2013-07-25 19:02:45
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-25 16:29, Jaroslaw Postawa pisze:

    > Czy uważasz, że siedzenie na zderzaku i mruganie światłami jest mniej
    > bezpieczne, niż wyprzedzenie prawym pasem na autostradzie?

    nie, uważam że jest dużo bardziej bezpieczne. żeby doszło do wypadku ten
    jadący przede mną musiałby z premedytacją doprowadzić do niego, a przy
    wyprzedzaniu prawym pasem oprócz tego punktu dochodzi jeszcze fakt że
    może mnie nie zauważyć i stwierdzić że prawym to nikt przecież nie
    wyprzedza, lub wystraszyć się jadącego szybko auta i szybko mu jednak
    ustąpić - jak już jesteś na jego wysokości

    > Swoją drogą nasuwają mi się 2 wnioski:
    > 1. wielu ludzi ma straszne kompleksy i tylko 1-2 tony blachy ich chronią
    > przed tym strasznym światem, który w innych sytuacjach po prostu nimi
    > gardzi.

    dużo jeżdżę i wiele sytuacji mnie spotkało na drodze dlatego dużo
    różnych sytuacji jest mi w stanie przez myśl przejść - może dlatego że
    nigdy nie miałem sytuacji awaryjnej za kimś na lewym pasie, a zdarzyło
    się wyprzedzać na trzeciego na dwóch pasach - bo kierownikowi zachciało
    się wyprzedzać malucha przed nim jak byłem na jego wysokości...

    > 2. "miszczofie" mają mentalność Kalego - jak ktoś łamie przepisy jadąc
    > lewym pasem, to jest zły. Jak oni łamią przepisy za...c to jest dobrze
    > (i nie. ja nie jeżdżę lewym pasem bez potrzeby).

    napisz ile jeździsz autostradami i z jaką prędkością?

    > Proponuję, żeby takie niedowartościowane osobniki oddawały prawo jazdy
    > do czasu, aż dorosną. W cywilizowanych krajach ludzie jeżdżą bezstresowo
    > więc dłużej żyją.

    w cywilizowanych krajach możesz też za średnią krajową zarobioną w 8
    godzin kupić 4x więcej paliwa niż u nas- co więc jeszcze robisz w tym kraju?

    Lukasz

  • 43. Data: 2013-07-25 20:36:27
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-07-25 19:02, ddddddd pisze:

> [...]
    > wyprzedza, lub wystraszyć się jadącego szybko auta i szybko mu jednak
    > ustąpić - jak już jesteś na jego wysokości
    No popatrz. A ja widziałem, jak w zimie i w nocy gość na lewym pasie
    załapał śnieg z lewej. Fajne piruety kręcił. Gdyby miał zderzakowca na
    tyłku, to byłby niezły dzwon. Dodatkowo często wyprzedzam zawalidrogi
    prawym pasem i nikt mi nigdy w ten sposób drogi nie zajechał. Zjechanie
    z prawego na lewy prosto przed maskę za to zdarza się często.

> [...]
    > się wyprzedzać na trzeciego na dwóch pasach - bo kierownikowi zachciało
    > się wyprzedzać malucha przed nim jak byłem na jego wysokości...
    A ja miałem sytuacje awaryjne na lewym pasie. Najlepiej pamiętam
    hamowanie z ok 180km/h jak mi ktoś wyskoczył. Hamować kończyłem na
    prawym pasie prawie wpasowując się w ciężarówkę.

    Co do tego, że wiele może się zdarzyć na drodze to się zgadzam. Ale
    tutaj przyczyną jest często powyższy punkt.

    > napisz ile jeździsz autostradami i z jaką prędkością?
    Wszystkimi 3? Rzadko, bo mi nie po drodze. A jak już jeżdżę to między
    100 a 150 w zależności od humoru i poziomu zmęczenia. Biorąc pod uwagę,
    ile tych wyrobów autostradopodobnych w Polsce mamy to szybciej nie ma
    sensu. Za krótkie drogi i za dużo "miszczuf".

    > w cywilizowanych krajach możesz też za średnią krajową zarobioną w 8
    > godzin kupić 4x więcej paliwa niż u nas- co więc jeszcze robisz w tym
    > kraju?

    Moja dniówka jest kilkanaście razy większa od dniówki przy średniej
    krajowej. Po co mam wyjeżdżać? Poza tym kto mi broni siedzieć w Polsce i
    pracować dla firm zagranicznych?

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 44. Data: 2013-07-25 22:48:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Takie klaksony montujo że dźwięk potrafi rozpierdolić auto ?

    http://www.youtube.com/watch?v=3iPKjSHUjNE

    Szkoda, że to tylko fikcja. Chyba, żeby coś okrętowego sobie zamontować.
    Tylko - czym to zasilić? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 45. Data: 2013-07-26 00:31:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-25 22:48, Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=3iPKjSHUjNE
    >
    > Szkoda, że to tylko fikcja. Chyba, żeby coś okrętowego sobie zamontować.
    > Tylko - czym to zasilić? :)

    Swojego czasu w ciężarówkach był modny wyjec z lokomotyw zasilany
    sprężonym powietrzem. Szyb oczywiście nie rozwalał ale był naprawdę
    skuteczny.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2013-07-27 14:26:31
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Misiu... Tylko tyle? Dawaj, dawaj, nie wymiękaj :D

    Jak masz zatwardzenie to weź leki, gadanie do siebie nic nie pomoże. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2013-07-27 17:17:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-25 19:02, ddddddd wrote:

    > nie, uważam że jest dużo bardziej bezpieczne. żeby doszło do wypadku ten
    > jadący przede mną musiałby z premedytacją doprowadzić do niego

    Krótko mówiąc pierdolisz.

    Shrek.

  • 48. Data: 2013-07-28 01:00:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.07.2013 09:13, ddddddd pisze:

    > tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym pasem?

    Oczka ci się całkiem popsuły? Wyprzedzał jadących prawym pasem.

    Swoją drogą skoro ta sklonowana owca w czarnym złomie tak się śpieszyła,
    to po co potem się zatrzymywała? Kompleks Zanikającego Fiutka?

    [ciach]

    > gościa na lewym pasie i jadę za nim 110km/h, wyprzedził auto, myślę
    > zjedzie, nie zjeżdża to wskoczyłem na prawy i bez redukowania biegu
    > wyprzedziłem go prawym pasem - bo jemu ciężko było zjechać. Na pewno

    No jak już byłeś na prawym i wyprzedzałeś, to faktycznie raczej ciężko,
    nie uważasz?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 49. Data: 2013-07-28 01:07:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 22:48, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=3iPKjSHUjNE
    >
    > Szkoda, że to tylko fikcja. Chyba, żeby coś okrętowego sobie zamontować.

    I zwracam uwagę, że ten magiczny klaksonik został zastosowany przeciwko
    popędzającemu dupkowi ;)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 50. Data: 2013-07-28 09:19:30
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-27 17:17, Shrek pisze:
    > Krótko mówiąc pierdolisz.