  • 51. Data: 2013-08-01 09:03:36
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-28 01:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Oczka ci się całkiem popsuły? Wyprzedzał jadących prawym pasem.

    Obaj siebie warci.
    Ten z kamerą na pokładzie złośliwie blokuje, przyśpiesza będąc
    wyprzedzanym, zajeżdża drogę, a drugiemu tak się spieszy, że ma czas się
    zatrzymać na pobranie paru ciosów. Piękne...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 52. Data: 2013-09-06 09:28:49
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > tyłku, to byłby niezły dzwon. Dodatkowo często wyprzedzam zawalidrogi
    > prawym pasem i nikt mi nigdy w ten sposób drogi nie zajechał. Zjechanie
    > z prawego na lewy prosto przed maskę za to zdarza się często.

    Zdarza się i w drugą stronę. Trzeba być wtedy czujnym. Często jest tak, że jadę za
    kimś i jak widzę, że nie zjezdza to zjezdzam na prawy.
    Wtedy on też zjezdza. W losowych momentach.

    Dopiero teraz to zauważyłeś? Ja to zauważyłem jak wyprzedzałem (po lewej stronie)
    innych samochodem Daewoo Tico. Większość przyśpieszała. Na szczęście było to na
    drodzę dwujezdniowej.

    > A ja miałem sytuacje awaryjne na lewym pasie. Najlepiej pamiętam
    > hamowanie z ok 180km/h jak mi ktoś wyskoczył. Hamować kończyłem na
    > prawym pasie prawie wpasowując się w ciężarówkę.

    Taka prędkość jest na tyle duża, że bardzo w dużym stopniu zwiększa szanse na złą
    decyzje. Zarówno kierującemu jaki współuzytkownikom.
    50m/s. Niby mało ale czasem jednak dużo. Przy hamowaniu.

    J.

  • 53. Data: 2013-09-06 09:31:34
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Takie klaksony montujo że dźwięk potrafi rozpierdolić auto ? A
    > ja gupi myślołżech, że gorzej będzie jak wyprzedzając oberwę od
    > głupka zjeżdżającego w prawo bez pomyślunku.

    Są ludzie, którzy traktują błyskanie czy trąbienie bardzo osobiście. Prawie jakbyś mu
    bluzgnął w twarz.
    Jeszcze da po heblach i będzie Twoja wina. Jak masz rejestrator to może coś ugrasz
    ale i tak pozycja wzjezdzajacego w d..ę jest nie ciekawa.

    J.