  • 1. Data: 2019-12-22 16:25:06
    Temat: Intel Pentium 4 s423 - co to za wynalazek?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Chciałem właśnie zutylizować jakąś starą otrzymaną skąś kiedyś płytę, w
    ramach segregacji metal/elektronika ściągnąłem radiator i się lekko
    zdziwiłem.
    Procesor Intel Pentium 4 SL5SY wlutowany w płytkę pośredniczącą i
    dopiero ta kanapka wsadzona w Socket 423.
    Pamiętam Pentium OverDrive, ale ta generacja ominęła mnie widocznie jakoś.

    Taka lekka teraz zagwozdka. Widzę płyty Socket 423 mają jakieś dziwne
    ceny na aledrogo i nie są na poziomie cen złomu. Po co to komu? Czy
    tylko pic na wodę fotomontaż.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2019-12-22 19:19:31
    Temat: Re: Intel Pentium 4 s423 - co to za wynalazek?
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > dopiero ta kanapka wsadzona w Socket 423.
    > Pamiętam Pentium OverDrive, ale ta generacja ominęła mnie widocznie jakoś.

    Pierwsze Pentium 4.

  • 3. Data: 2019-12-23 12:31:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-22 o 19:19, ggs pisze:

    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Pierwsze Pentium 4.

    Właśnie tak poprzeglądałem po internecie, i jednak złom.
    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2020-01-04 19:26:19
    Od: s...@g...com

    On Monday, December 23, 2019 at 12:31:43 PM UTC+1, Irokez wrote:

    > Właśnie tak poprzeglądałem po internecie, i jednak złom.
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Irokez

    czy juz sie zezłomowala?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2020-01-04 22:29:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-01-04 o 19:26, s...@g...com pisze:

    > czy juz sie zezłomowala?

    tak, nie szło do garderoby wejść więc trochę złomu musiało wylecieć ;)

    --
    Irokez