  • 1. Data: 2004-06-21 12:31:04
    Temat: Internask ścigany przez policję
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Forward z pcw:

    divi napisał w news:30e8.00000136.40d6c35b@newsgate.onet.pl:

    > Pewnie wszyscy pamiętacie głośną sprawę z internask.com znaną też jako APS
    > Katowice czy tabniedomeny.pl.
    >
    > Otóż aktualnie toczy się w ich sprawie postępowanie karne na III posterunku
    > Policji w Krakowie przy ul. Pędzichów .
    >
    > Właśnie wróciłem z zeznań. Zachęcam was do zgłaszania się bo im więcej osób tam
    > pójdzie tym większa szansa na uwalenie tych ludzi.
    >

    > Pozdrawiam
    > Divi

    Podesłał
    Szy.

  • 2. Data: 2004-06-21 12:40:58
    Temat: Re: Internask ścigany przez policję
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Szymon Nitka wrote:

> [...]

    to nadal aktualne ? bo jezeli tak to juz tam biegne :-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 3. Data: 2004-06-21 13:16:22
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Adam Paluch napisał:

    > to nadal aktualne ? bo jezeli tak to juz tam biegne :-)

    To czyjś post z pcw, podałem id.

    Tak, sądzę że aktualne.

    Szy.

  • 4. Data: 2004-06-22 20:48:46
    Od: "Archie" <a...@r...net>

    "Szymon Nitka" wrote...

    | Tak, sądzę że aktualne.

    Aktualne, wczoraj zeznawalem w tej sprawie jako swiadek.

    Pozdrawiam, Archie

  • 5. Data: 2004-08-18 13:49:55
    Od: websafe <d...@p...org>

    Szymon Nitka wrote:
    > Forward z pcw:
    > Podesłał
    > Szy.

    Znalazłem Szymon :) Ja też dziś dostałem wezwanie jako swiadek,
    na komende miejską w Opolu z prośbą o dostarczenie dokumentacji
    związanej z tworzeniem i rejestracją domen internetowych w
    firmach WAP S.A. i APS S.A. Termin mam na 01-09-2004.
    Własnie wyszukuję wszystkie potwierdzenia przelewów
    na ich konta. Macie jakieś dodatkowe wskazówki, żebym za często tam nie
    musiał latać? :> eh to zdalne pracowanie :> wychodzić się nie chce :)

    pozdrówka

  • 6. Data: 2004-11-30 20:36:33
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Archie" <a...@r...net> napisał w wiadomości

    > "Szymon Nitka" wrote...

    > Aktualne, wczoraj zeznawalem w tej sprawie jako swiadek.

    Ja zeznawałem już parę miesięcy temu. Trochę się widać ciągnie.

  • 7. Data: 2004-11-30 22:56:46
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Ja zeznawałem już parę miesięcy temu. Trochę się widać ciągnie.

    mój znajomy kupił u nich domene, zapłacił i na tym się skończyło do dziś nie
    ma...