  • 1. Data: 2004-06-21 14:30:49
    Temat: GTS <--> Idea
    Od: Rafaik <R...@N...com.pl>

    Mam pytanie czy macie dzis problem z wejsciem na www.idea.pl z GTS bo
    umnie na 217.153.108.146 mam 100% loss ?

  • 2. Data: 2004-06-21 14:35:05
    Temat: Re: GTS <--> Idea
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    Bez problemu dziala, (oczywiscie via GTS).

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 3. Data: 2004-06-21 18:42:35
    Od: "AmF1k" <a...@l...gliwice.pl>

    Użytkownik "Heniek" <h...@e...gov> napisał w wiadomości
    > Bez problemu dziala, (oczywiscie via GTS).

    Hmm nie wiem czy to ma zwiazek, ale wyszla nowa promocja
    Ideii POPa, no wygladalo na to ze server http Idei padl ;))

    J.

    :---------------------------: Jacek Zaręba :---------------------------:
    gg: 1186306 :: "Nie chciałem być wulgarny, używać brudnych słów"
    gsm: 888893775 :: http://www.offmusic.pl/farben/start.swf
    email: jacek at malenstwo dot net :: Farben Lehre
    :---------------------------------------------------
    -------------------:

  • 4. Data: 2004-06-21 19:13:03
    Od: Ed Colanski <e...@u...poczta.onet.pl>

    On 2004-06-21 16:30, Rafaik wrote:
    > Mam pytanie czy macie dzis problem z wejsciem na www.idea.pl z GTS bo
    > umnie na 217.153.108.146 mam 100% loss ?

    Zapewne sprawdzasz przez traceroute (mtr), a to jest najwyraźniej
    blokowane. Połączenie na port 80 (www) działa ok.

    --
    EC

  • 5. Data: 2004-06-22 18:42:30
    Od: "Yaro" <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid>

    Serwer www idei jest przykladem tego, jak duza
    korporacja moze sobie czasem nie radzic z taka - prosta zdawac
    by sie moglo - sprawa jak hostowanie serwisu www.

    Mam swiadomosc tego, ze ich serwis to gigant, ale
    tyle razy juz widzialem komunikat (zamiast stron):
    "dziekujemy za odwiedzenie naszych stron - zapraszamy pozniej"
    albo
    "serwer error costam"
    i to co wczoraj - juz nie pamietam ich tresci,
    ze chyba powinni sie troche zastanowic.

    Pozdro
    Jarek Kaczmarczyk

  • 6. Data: 2004-06-23 09:44:27
    Od: "AmF1k" <a...@l...gliwice.pl>

    Użytkownik "Yaro" <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid> napisał w
    wiadomości news:cb9uev$mde$1@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
    > albo
    > "serwer error costam"
    > i to co wczoraj - juz nie pamietam ich tresci,

    U mnie najpierw wyskakiwalo:

    BŁĄD
    Żądany URL nie może zostać sprowadzony
    ----
    Podczas sprowadzania URL-a: http://www.idea.pl/
    wystąpił następujący błąd:
    Nie można zrealizować połączenia
    System zwrócił następującą wartość:
    (110) Connection timed out
    Serwer źródłowy lub sieć mogą być nieczynne. Spróbuj ponowić żądanie
    później.

    a potem..

    Message from the NSAPI plugin:
    No backend server available for connection: timed out after 10 seconds.
    ----
    Build date/time: Oct 4 2003 18:00:57
    ----
    Change Number: 291942