  • 1. Data: 2013-04-12 21:26:53
    Temat: Internet, Telewizja , Telefon
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Witam,

    Jakiś czas temu odpalili w mojej okolicy telewizję syfrową. Równolegle
    analogówa też śmigała. Ale co tam, zakupiłem se dekoder syfrowy za
    jedyne 150 zeta (made in china), śmiga bez problemu do dzisiaj. Myślę
    se, za chwilę wyłączą w p.zdu analogówę, to kupię drugi taki sam na
    poddasze. Aż tu dzwoni do mnie niewiasta z Orangutana i nawija: Panie
    Stachu, Pan żeś jest naszym stałym klientem od sryljona lat,
    proponujemy Panu w kosztach abonamentu pierdzielenie przez telefon do
    bólu, internet i dekoder TV syfrowej. Nawijam do niej,że internet to
    mam radiówę i to za darmola w zamian za reklamę na moim płocie, więc
    trochę ta oferta "nie hallo".
    Hahh!! Zjechała z abonamentem na 80 zeta!! Se myślę, OK!! I tak się
    stało. Podpisałem tonę makulatury, mogę nawet dzwonić za darmola do
    Krowiaży i Kangurów, ale tylko na komóry. Tylko kurka wódka nie znam
    tam nikogo..

    Sie rozgadałem... DEKODER TV !! RVA jego mać, toż to jest
    KATASTROFA !!
    Zacznijmy od softu.. Mam o tym pojęcie, też skrobię różne pierdualia
    komercyjne, oczywiście zdarzają się uwagi ze strony klientów, że coś
    tam można by było zrobić "przyjaźniej" dla użytkownika. OK,
    normalka !! Ale z tym badziewiem od Orangutana, to za Wuja Wacka z tym
    ich pochepanym menu połapać się nie mogę..

    Przeniosłem "chińczyka" na poddasze.. Działa "bez pudła" !!!

    No to może hardware?? A Wuj to wie ?? Albo o kant rozbić wejściowy
    LNA (Low Noise Amplifier), albo przetwornik A/C jakiś nie hallo...

    Ciekaw jestem Waszych opinii...

  • 2. Data: 2013-04-12 21:49:13
    Temat: Re: Internet, Telewizja , Telefon
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 12 Kwi, 21:26, Stachu Chebel <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > No to może hardware??  A Wuj to wie ??  Albo o kant rozbić wejściowy
    > LNA (Low Noise Amplifier), albo przetwornik A/C jakiś nie hallo...

    =============

    Przed chwilą ruszyła TV na dekoderze z Orangutana. "Zacina" się co
    chwila. Placki na obrazie (dupne pixle na kawał ekranu), Audio dostaje
    czkawki.. A Chińczyk śmiga jak tralala...

    Panienka z infolinii poradziła mi podpięcie kabla do dekodera ze
    srajbox'a. Q...a , jeszcze jeden kabel więcej i będę łaził po chałupie
    jak Minister Ministerstwa Głupich Kroków (Monthy Python).

  • 3. Data: 2013-04-12 22:07:24
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 21:49:13 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> [...]
    >
    > srajbox'a. Q...a , jeszcze jeden kabel więcej i będę łaził po chałupie
    >
    > jak Minister Ministerstwa Głupich Kroków (Monthy Python).

    Nie siłą a sztuką frajerów w dupę tłuką.

  • 4. Data: 2013-04-12 23:39:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Stachu Chebel napisał:

    > Przed chwilą ruszyła TV na dekoderze z Orangutana. "Zacina" się co
    > chwila. Placki na obrazie (dupne pixle na kawał ekranu), Audio dostaje
    > czkawki.. A Chińczyk śmiga jak tralala...

    A tego Orangutana to nie Chińczyki robiły? Może po prostu głupsze jakieś?

    --
    Jarek (no chyba żeby mniej ryżu za to dali)

  • 5. Data: 2013-04-13 00:09:00
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 12 Kwi, 22:07, k...@g...com wrote:

    > Nie siłą a sztuką frajerów w dupę tłuką.

    Hmmm.. Rację masz, wstyd się przyznać, ale piszę o tym tutaj ku
    przestrodze..

  • 6. Data: 2013-04-13 00:15:09
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 12 Kwi, 23:39, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > A tego Orangutana to nie Chińczyki robiły? Może po prostu głupsze jakieś?

    ==============

    Głupszy to rwa jego mać ja byłem, dając się wtrąbić w jakieś tam
    marketingowe pierdle..

    Niech me cierpienie przestrogą dla Was będzie !!

  • 7. Data: 2013-04-13 00:28:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Stachu Chebel napisał:

    >==============
    >
    > Głupszy to rwa jego mać ja byłem, dając się wtrąbić w jakieś tam
    > marketingowe pierdle..
    >
    > Niech me cierpienie przestrogą dla Was będzie !!

    My się skusić nie damy. Ani jabłkiem, ani pomarańczą.

    Jarek

    --
    And she feeds you tea and oranges
    That come all the way from China

  • 8. Data: 2013-04-13 00:43:56
    Od: "kk" <...@...pl>

    > My się skusić nie damy. Ani jabłkiem, ani pomarańczą.
    >
    > Jarek

    Moja własna matka emerytka swego czasu miała telefon z TPSA.
    Korzysta z komórki, więc poradziłem jej aby ten telefon zlikwidowała.
    Poszła gdzie trzeba ... wróciła z lifeboxem.
    Była wzruszona gatką i obietnicą wszelakich programów TV.
    Po roku zniesmaczona ( arabskiego, niemieckiegi i innych języków ni w ząb ).
    reszta TV odbierała przy dobrej pogodzie i słabym wietrze,
    poszła do orangutana ... wróciła z GPS-em.
    Na h... ci GPS ? pytam.

    Do tej pory nie może się tego g.. pozbyć.
    Zawsze jej coś wcisną, jak nie gps to pendriva.
    Nadal płaci za telefon którego nie używa i TV której nie ogląda.

    TV ogląda ... ale przez DVBT.

    Pozdrawiam naiwnych.

  • 9. Data: 2013-04-13 11:40:17
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zawsze jej coś wcisną, jak nie gps to pendriva.
    > Nadal płaci za telefon którego nie używa i TV której nie ogląda.

    Może niech mama da ci formalne upoważnienie, pójdź tam i ustaw ich do
    pionu...?
    Inaczej będzie, jak u mnie z Netią - przy przenosinach tepsianego WLR do
    UPC, chcieli oczywiście, by zostać. Zaoferowali net, ależ tak, za cenę 89,
    czy 69 PLN, za szybkość... 2Mbps :P Mając już net 120Mbps za cenę podobną,
    no, może trochę większą, nawet się nie roześmiałem, rozmowa jednak była
    kulturalna, bez nagabywania (rzadkość wśród telemarketerów), rozstaliśmy się
    w zgodzie. Może warto Pomarańczowego przekonać, że nie opłaca się zrażać
    klienta?

  • 10. Data: 2013-04-13 12:58:20
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Ja na neostradę nie narzekam. Jest OK. (10Mb).
    Natomiast telewizję w ramach zmian programowych (połączenie n i Syfry+) z
    radością im oddałem.
    I to nawet nie z powodów technicznych (mam TV po kablu telefonicznym i
    nnawet HD jest OK) tylko z powodu zawartości.
    Gówno propagandowe jakie jest puszczane na wszystkich kanałach niech sobie
    oglądają Ukochani Przywódcy.
    Wartościowe filmy :
    - o wampirach
    - chodzących trupach
    - dzielnych agentach rządawych walczących z terrorystami
    - idiotkach w wielkim mieście
    - jak oni kopulują
    - jak oni się podcierają
    - stawka większa niż życie (w HD)
    - czterej przeciwpancerni (w HD)
    Z programów edukacyjnych duży wybór:
    - rekiny (gryzą)
    - katastrofa w powietrzu
    - najjadowitsze węże
    - jadowite pająki
    - krokodyl co w paszczę
    - rekiny (w HD)
    - najdziksze wsypy
    - demontaż samochodów
    - montaż samochodów
    - motocykle (stare)
    - motocykle nowe (w HD)
    - motocykle najnowsze
    - jak my cię wkręcamy
    (nasyceni i wyedukowani zmieniamu program i):
    - stawka większa niż życie (w HD albo bez ale na innym kanale)
    - czterej pancerni z psem
    - mateusz 5
    - mateusz 9
    - na co dobre na co złe
    - czterej panecerni i pies (ten odcinek co wczoraj na innym kanale)
    - blast
    -zmrok
    -rekiny
    -węże
    - pająki
    - lwy (premiera HD)
    - WSI24 (Komoruski w HD)
    - info24 (Miller w HD)

    itd., itp.

    A odpierdolcie się ode mnie Ukochani Przywódcy.

    P.S.
    Telewizora nie kupiłem.
    Chwała Bogu !!!
    Stary wyzionął ducha.
    Będzie więcej czasu na sensowne zajęcia.

    z.