  • 1. Data: 2013-04-13 00:58:30
    Temat: Politechnika Śląska - wydział Elektryczny
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Lat temu trochę, albo i jeszcze więcej ukończyłem tą uczelnię. Tylko
    nie piszcie ,że ją wykończyłem -:))
    No to teraz ciekawostka:

    - syn mojego kumpla ukończył 3-ci rok studiów na wydziale
    elektrycznym , spec. mechatronika (sic!). Za chwilę taka specjalność
    pojawi się na budownictwie, architekturze, albo na ściekach :-))

    - obronił w terminie pracę inżynierską na bdb. i chciał dalej
    kontynuować studia magisterskie...
    - zgodnie z "procedurą" złożył podanie, uiścił opłatę "manipulacyjną",
    i co ??
    - i pstro!! Nie ma miejsc dla niego!! Dlaczego ?? Ano dlatego, że
    wcześniej aplikowali ci, którzy rok wcześniej nie załapali się na
    studia magisterskie. UWAGA!! W tym z innych wydziałów...
    - zaproponowano mu studia zaoczne, czy jak się to tam zowie, polazł
    chłop na pierwsze spotkanie organizacyjne.
    Qrva nie zgadniecie z kim było i w jakim temacie.... Panienka z
    lektoratu języków obcych... I zaczęła pindolić, że zbyt mało jest
    lektorów na Angielski i Niemiecki, więc mają do wyboru Ruski i
    Hiszpański...

    Toż z tej oniegdaj poważnej Polibudy zrobił się Dom Waryjotów, Zoo, i
    co tylko. Hahh.., i interwencja Dziekana u Rektora też gówno dała..

    WSTYD !!!! Z oniegdaj pożądnej, wymagającej i cieszącej się uznaniem
    nie tylko w Polsce Uczelni, zrobił się CYRK !! Przepraszam CYRK...

  • 2. Data: 2013-04-13 11:11:24
    Temat: Re: Politechnika Śląska - wydział Elektryczny
    Od: Honza <H...@p...com>

    > WSTYD !!!! Z oniegdaj pożądnej, wymagającej i cieszącej się uznaniem
    > nie tylko w Polsce Uczelni, zrobił się CYRK !! Przepraszam CYRK...

    To nie wstyd to koniecznosc kiedys zapotrzebowanie skladal minister
    jakis tam dzisisj Niemiecka gospodarka a ta potrzebuje podcieraczy Dup i
    skrecaczy srob, tudziez elektrykow od montazu kontaktow na budowach.

  • 3. Data: 2013-04-13 11:15:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a widzisz, a jak ja pisałem o PW to mnie zakrzyczano...

  • 4. Data: 2013-04-13 13:17:07
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Otóz to.
    Zachciewa sie Polacken techniki ?
    To kupcie gute Siemens und auch gute Bosch Gruppe produkte (in China
    gemacht).
    W Polen keine produktion.
    Keine ingenieure.
    Verboten !!!
    Verstanden ?
    Produktion nur fur Deutsche !!!
    Tylko wyłączni dystrybutorzy i generalni przedstawiciele możecie być.
    Jeszcze autoryzowani serwisanci, bo bez nich keine garantie !!!
    (bezahlen,bezahlen)
    I do roboty !!! Do roboty!!!

  • 5. Data: 2013-04-13 18:34:01
    Temat: Re: Politechnika ?l?ska - wydzia? Elektryczny
    Od: Honza <H...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 13:17, zapinio pisze:
    > Ot?z to.
    > Zachciewa sie Polacken techniki ?
    > To kupcie gute Siemens und auch gute Bosch Gruppe produkte (in China
    > gemacht).
    > W Polen keine produktion.
    > Keine ingenieure.
    > Verboten !!!
    > Verstanden ?
    > Produktion nur fur Deutsche !!!
    > Tylko wy??czni dystrybutorzy i generalni przedstawiciele mo?ecie by?.
    > Jeszcze autoryzowani serwisanci, bo bez nich keine garantie !!!
    > (bezahlen,bezahlen)
    > I do roboty !!! Do roboty!!!

    Ewentualnie zdolne sztuki beda mogly kontynuowac studia na niemieckich
    uczelniach.

  • 6. Data: 2013-04-13 19:27:01
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > a widzisz, a jak ja pisałem o PW to mnie zakrzyczano...

    Bo Ty nic normalnie napisać nie potrafisz

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 7. Data: 2013-04-13 22:12:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 13 Kwi, 13:17, "zapinio" <z...@g...com> wrote:
    > Otóz to.

    Uogólniacie i dramatyzujecie kolego, znacznie bardziej pomiatają nami
    Żabojady niż Niemiaszki, od paru lat sukcesywnie wizerunek Polaka w
    vaterlandzie idzie mocno w górę, przynajmniej na wschodzie i na
    zachodzie. Z północy i południa nie znam żadnego helmuta to nie
    wiem :> A to że chcą nam wciskać swoje zabawki to dość naturalne, wot
    kapitalizm do którego śmy dążyli.
    Oni mają póki co za swoje z zielonymi którzy zamykają atomówki, z
    multikulti i nieco z kryzysem (na wschodzie głód do dupy zagląda im
    bardziej niż nam na naszym zachodzie), więc nie ma co na nich
    naskakiwać za mocno ;P

    L.

  • 8. Data: 2013-04-13 22:51:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-04-13 00:58, Stachu Chebel wrote:
    (ciap)

> [...]
    > kontynuować studia magisterskie...
    > - zgodnie z "procedurą" złożył podanie, uiścił opłatę "manipulacyjną",

    To może miasto ze słynnym pomnikiem pod uwagę wziąść.

    Włodek

  • 9. Data: 2013-04-14 02:13:25
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    m.googlegroups.com...
> [...]

    multikulti i nieco z kryzysem (na wschodzie głód do dupy zagląda im
    bardziej niż nam na naszym zachodzie), więc nie ma co na nich

    A co ty chrzanisz, kolego? Jaki głód? Gdzieś ty widział głodnego Niemca?
    Chyba, że takiego co całe Harz 4 przechlał w tydzień, to może i głodny
    chodzić...

  • 10. Data: 2013-04-14 09:32:52
    Od: Honza <H...@p...com>

    W dniu 2013-04-14 02:13, Janek Wlodak pisze:

> [...]
    >
    > A co ty chrzanisz, kolego? Jaki głód? Gdzieś ty widział głodnego Niemca?
    > Chyba, że takiego co całe Harz 4 przechlał w tydzień, to może i głodny

    Nie ma takiej mozliwosci bo zaraz sluzby socjalne go zgarna na odwyk
    przymusowy.