  • 1. Data: 2004-01-02 20:53:40
    Temat: Internet drogą radiową w Poznaniu
    Od: "Pirusek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    poszukuje firmy, osoby oferującej dostęp do Internetu drogą radiową w Poznaniu
    (ul. Sielska, Grórczyn). Może ktoś ma jakieś namiary lub sam się tym zajmuje:)
    Z góry dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-01-02 23:37:50
    Temat: Re: Internet drogą radiową w Poznaniu
    Od: "owz" <o...@s...net>

    Pirusek [p...@p...onet.pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

    > Witam,
    > poszukuje firmy, osoby oferującej dostęp do Internetu drogą radiową
    > w Poznaniu (ul. Sielska, Grórczyn). Może ktoś ma jakieś namiary lub
    > sam się tym zajmuje:) Z góry dzieki za pomoc.

    Z tego co mi wiadomo żadna radiówka tam nie dociera. Znajoma mieszka też na
    górczynie i też ma problem bo nawet tepsa nie chce Neo założyć. Nie bierz
    tego info jako pewnego bo coś mogło się zmienić (choć wątpię).
    owz@[antyspam]sciaga.pl
    I'm way too fast, way too furious!

  • 3. Data: 2004-01-09 20:33:12
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > poszukuje firmy, osoby oferującej dostęp do Internetu drogą radiową w
    Poznaniu
    > (ul. Sielska, Grórczyn). Może ktoś ma jakieś namiary lub sam się tym
    zajmuje:)

    Sprawdz na rogu promienistej i sciegiennego