  • 1. Data: 2004-01-03 20:37:52
    Temat: Re: Czy ktos zna firme która daje 50% ceny na hosting w programie partnerskim ???!!!
    Od: "Slawomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik ". ." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:24917-1073146986@as2-4.poznan.dialup.inetia.pl.
    ..
    > Witam.
    > ostatnio szukalem dobrej i taniej firmy zajmyjacej się kolokacja i
    serwerami
    > wirtualnymi.
    > po dlugich i meczacych poszukiwaniach znalazłem cos interesującego:
    >
    > WWW.etak.pl
    >

    > pozdr.
    > Maciej
    > m...@w...pl

    Coz za zdumiewajacy zbieg okolicznosci, firma z poznania i pytajacy tez z
    Poznania....
    Nadziwic sie nie moge.

    Juz misiu i Twoja firma (etak.pl) siedzisz w filtrach :)
    Boje sie o Twoj biznes, jesli zrobia tak inni administratorzy.....
    Odwiedzaj pl.news.mordplik zanim drugi raz wpadniesz na taki pomysl podobnej
    pseudoreklamy.

    --
    s.

  • 2. Data: 2004-01-07 13:19:24
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawomir Bem" <s...@d...piac.hu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Boje sie o Twoj biznes, jesli zrobia tak inni administratorzy.....
    > Odwiedzaj pl.news.mordplik zanim drugi raz wpadniesz na taki pomysl

    To nie jest nawet pseudoreklama - nie zadal sobie facio nawet trudu zeby
    wyluskac to co nie swiadczy o zwyczajnym poscie i odpowiedzi na niego.
    Bosze....
    W sumie to niezly obciach :-D

    pozdr.