  • 1. Data: 2003-01-04 06:38:25
    Temat: Internet na poważnie
    Od: "rafal" <r...@i...net.pl>

    Witam mieszkam w Warszawie i szykuje sie do kupna łącza stałego ok. 512kb/s.
    Na oku mam Polpaka oraz BDI z Neti. Chce tego uzywać do serwera
    udostępniającego poczte i www. Czyli że liczy się stabilność. Prosze o
    opinie oraz wskazówki co do łącz. Zależy mi na stałym transferze a nie jak
    to sie mówi że kupujesz 1Mb/s a masz 512kb/s. Ile wynoszą ich CIR ?

    Cena POLPAKA 512kb/s 1450zł
    Cena Netia BDI Standard 512kb/s 900zł
    Cena Netia BDI Pro 512kb/s 1700zł

    Prosze o opinie, oraz ich rzeczywisty tranfer.

  • 2. Data: 2003-01-04 09:59:21
    Temat: Re: Internet na poważnie
    Od: Martinez <s...@f...pl>

    rafal wrote:
    > Witam mieszkam w Warszawie i szykuje sie do kupna łącza stałego ok. 512kb/s.
    > Cena POLPAKA 512kb/s 1450zł
    > Cena Netia BDI Standard 512kb/s 900zł
    > Cena Netia BDI Pro 512kb/s 1700zł

    Nie wiem jak z jakoscia w warszawie , ale np w jednej z podkrakowskich
    miejscowosci lacze 2MB TPSY dochodzilo maksymalnie do 1Mb/s , walka z
    polpakiem trwala 2 lata , zawsze twierdzili ze to nasza wina.
    Wqurzylismy sie i wzielismy 2MB od NETII i nagle sie okazalo ze 2Mb/s
    chodzi i to b.stabilnie. Netia dala CIR-a na poziomie 1Mb/s
    Ale to pod Krakowem. W Krakowie z TPSA nie mamy (hehe) w miare klopotow
    z laczem POLPAKA odkad wymienili trakt od naszego wezla.
    Nie polecam natomiast ADSL-a , wzielismy 2 na probe i przy duzym
    obciazeniu po prostu sie wiesza.Panowie z TPSA ze szczeroscia przyznali
    ze maja problemy ze skryptami startowymi i ze jak zgubi synchronizacje
    to tak ma i ze nad tym pracuaja ;-<. Rozwiazalismy problem prostym
    urzadzeniem podpietym do centronic-a i wylaczajacym ADSL-a na 10sekund
    jak ping na drugi modem przestaje dzialac. No i puscilismy na ADSL-e
    ruch smieciowy , DC,KAZAA itd..

  • 3. Data: 2003-01-04 18:53:39
    Od: "WoLF" <w...@w...org>

    Użytkownik "rafal" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Cena POLPAKA 512kb/s 1450zł

    dolicz jeszcze oplate za CIR
    (min. to 1/32 - w tym przypadku z 512 - wiec 16 b/s)
    nie wiem ile to kosztuje ale pewnie ze 300 zl

    --
    WoLF
    http://www.warezarchive.org

  • 4. Data: 2003-01-04 20:46:29
    Od: Kamil Kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    rafal wrote:
> [...]
    > Cena Netia BDI Standard 512kb/s 900zł
    > Cena Netia BDI Pro 512kb/s 1700zł
    >

    > Prosze o opinie, oraz ich rzeczywisty tranfer.

    zauwaz, ze netia daje ci modemo router lucenta SDSL, wiec ten zakup
    odpada. tepsa tego nie daje i nie deklaruje cir=eir.

    pozdrawiam.