  • 21. Data: 2002-02-11 15:05:18
    Temat: Re: Internet przez SDI w Dolnym Śląsku
    Od: "AK" <a...@x...pl>

    Użytkownik "PhoeniX" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a48iim$oru$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Badanie www.wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:
    >
    > Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=351ms TTL=119
    > Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=528ms TTL=119
    > Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=526ms TTL=119
    > Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=986ms TTL=119
    >
    > Statystyka badania dla 212.77.100.101:
    > Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% utraconych),
    > Szacunkowy czas błądzenia pakietów w milisekundach:
    > Minimum = 351ms, Maksimum = 986ms, Średnia = 597ms
    >
    > I nic tylko sobie śpiewać "jest super, jest super.... " :-(

    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=53ms TTL=115
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=87ms TTL=115
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=43ms TTL=115
    Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=36ms TTL=115

    Statystyka badania dla 212.77.100.101:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% utraconych),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w milisekundach:
    Minimum = 36ms, Maksimum = 87ms, Średnia = 54ms

    Chyba mam lepszego ISP
    pzdr
    AK

  • 22. Data: 2002-02-11 20:47:02
    Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl>

    > Chyba mam lepszego ISP

    Nie chyba lecz na pewno :-)
    Pingi że tylko pozazdrościć....

    PhoeniX GG:830328
    http://cc.unreal.pl/

  • 23. Data: 2002-02-12 14:21:00
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Mon, 11 Feb 2002 20:47:02 +0000 (UTC), PhoeniX
    <n...@k...net.pl> wrote:

    > Nie chyba lecz na pewno :-)
    > Pingi że tylko pozazdrościć....

    Wiecie, to już przestało być zabawne. Jak już musicie, to puszczajcie
    traceroute'y, do tego pisząc, z jakiego IP je robicie, żeby nie trzeba
    było po nagłowkach grzebać. Wtedy _być_może_ coś będzie z tego wynikało.
    Bo samymi pingami, a jeszcze komicznie licząc przeskoki z TTL, to możecie
    sobie najwyżej melodyjki do komórek wypingiwać.

    Paweł Pluta

    --
    - Is life always like this or only when you're a child?
    - Always like this.

  • 24. Data: 2002-02-12 16:38:37
    Od: "AK" <a...@x...pl>

    Użytkownik "Paweł Pluta" <h...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Wiecie, to już przestało być zabawne. Jak już musicie, to puszczajcie
    > traceroute'y, do tego pisząc, z jakiego IP je robicie, żeby nie trzeba
    a może jeszcze pełne pakiety ICMP z całej trasy łącznie z wartościami OLS i
    OLMTU?
    > było po nagłowkach grzebać. Wtedy _być_może_ coś będzie z tego wynikało.
    Niewiele więcej, ale nie ma sprawy, następnym razem będzie wszystko.
    > Bo samymi pingami, a jeszcze komicznie licząc przeskoki z TTL, to możecie
    Tak jak ludki z Microsoftu, TRACERT dokładnie na tej podstawie podaje,
    że liczba skoków przewyższa 30 ;)
    Oryginalny algorytm (wtedy jeszcze nie było tuneli i innych wynalazków ;)
    traceroute to:
    1) ustaw TTL=1,
    2) wyślij pakiet ICMP, po TTL skokach wróci z błędem TTL i adresem IP
    'błędu',
    jeżeli nie ma błędu to dotarliśmy do celu, STOP
    3) zwiększ TTL o 1 i przejdź do punktu 2

    Fakt że teraz są bardziej wyrafinowane i zawodne metody, ale to jest cena
    postępu.
    > sobie najwyżej melodyjki do komórek wypingiwać.
    Dawniej stosowne operacje nazywały się PEEK() i POKE()
    coby w gumiaku melodyjkę zmienić ;))))

    pzdr
    AK

  • 25. Data: 2002-02-12 19:06:10
    Temat: Re: Internet przez SDI w Dolnym ląsku
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >Bo samymi pingami, a jeszcze komicznie licząc przeskoki z TTL, to możecie
    >sobie najwyżej melodyjki do komórek wypingiwać.

    I poproscie innych userow, ktorzy korzystaja z 'Waszych' SDI o przerwe
    w korzystaniu na ten czas w ktorym badacie traceroute :PPP

    januszek

    ps. A umnie SDI dziala lepiej niz badziewny dialnet... Ale moze to
    dlatego ze jestem Prorokiem :P

  • 26. Data: 2002-02-19 11:05:14
    Od: "Keysi" <k...@f...onet.pl>

    Ja też jestem z Dolnego Śląska i mam sdi i mi śmiga dobrze i osiąga nawet
    niezłe prędkości przy ściąganiu

  • 27. Data: 2002-02-20 22:46:53
    Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl>

    > Ja też jestem z Dolnego Śląska i mam sdi i mi śmiga dobrze i osiąga nawet
    > niezłe prędkości przy ściąganiu

    A jak tam pingi ?

    PhoeniX GG:830328
    http://cc.unreal.pl/

  • 28. Data: 2002-02-21 14:59:36
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Wed, 20 Feb 2002 22:46:53 +0000 (UTC), PhoeniX
    <n...@k...net.pl> wrote:

    > A jak tam pingi ?

    Właśnie. Co komu po transferze 12KB/s, jeżeli nie będzie mógł fajnego pinga
    kolegom pokazać?

    Paweł Pluta

  • 29. Data: 2002-02-22 23:24:46
    Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl>

    > Właśnie. Co komu po transferze 12KB/s, jeżeli nie będzie mógł fajnego
    pinga
    > kolegom pokazać?

    Ehh... pomyślał byś może zanim coś napiszesz :-[
    Niktórzy kupili sobie SDI po to aby używać go do grania w internecie.
    A te 11KB/s można sobie w d... wsadzić skoro mam pingi do każdego serwera
    w polsce jak i zagranicy wachającego się koło 500ms (w porywach to i 1
    sek.).

    PhoeniX GG:830328
    http://cc.unreal.pl/