  • 11. Data: 2015-06-26 21:10:22
    Temat: Re: Internet przez sieć 230V - czy ktoś z Was używał?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-26 o 20:44, (c)RaSz pisze:

    > A jeszcze: aby podsłuchać Wi-Fi to trzeba się znaleźć "w zasięgu". A gdy
    > wrzucamy sygnał w kabel energetyczny, no to zapewne będzie się on mógł
    > propagować baaardzo daleko! Choć, oczywiście, mogą do zapobieżenia jego
    > "wyciekania" w świat, zostać użyte jakieś-tam filtry...

    Filtrem jest licznik energetyczny. Daleko więc ten sygnał nie ucieknie.

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-06-26 22:07:31
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    : >
    :
    : Filtrem jest licznik energetyczny. Daleko więc ten sygnał nie ucieknie.
    :
    : --
    : MN

    Really? Bo co, sądzisz, że przepuszcza tylko to, co może... policzyć? ;)

    Jakby to ująć... Sprawdź w wolnej chwili, koniecznie!

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 13. Data: 2015-06-26 23:18:17
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-06-26 14:03:35 niejaki januszek napisał:
    > Najwyraźniej rozpieszczony jestem przez sieć kablową 1Gbit ;)

    są i wersje 1Gbit - ale oczywiście droższe

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

  • 14. Data: 2015-06-27 00:32:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 22:07, (c)RaSz pisze:

> [...]
    >

    > Really? Bo co, sądzisz, że przepuszcza tylko to, co może... policzyć? ;)
    >
    > Jakby to ująć... Sprawdź w wolnej chwili, koniecznie!

    Już kilka razy różni ludzie pisali, że używali tego w kamienicach
    wielorodzinnych, dzieląc jedno źródło internetowe. Czyli sygnał musiał
    przechodzić przez dwa liczniki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2015-06-27 09:54:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    p0li napisa?(a):

    [...]

    > są i wersje 1Gbit - ale oczywiście droższe

    IMHO jeszcze takich na rynku nie ma. Te, przez producenta opisane
    marketingowo jako 1200Mbit realnie pozwalają na transfery rzędu 150Mbit...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 16. Data: 2015-06-27 10:44:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 00:32, Adam pisze:

    > Już kilka razy różni ludzie pisali, że używali tego w kamienicach
    > wielorodzinnych, dzieląc jedno źródło internetowe. Czyli sygnał musiał
    > przechodzić przez dwa liczniki.

    Ja tylko powtórzyłem po ulotce reklamowej i po czymś z internetu. Nie
    upieram się.

    --
    MN

  • 17. Data: 2015-06-28 09:29:50
    Od: Radosław Sokół <r...@g...one.pl>

    W dniu 26.06.2015 o 21:10, Marcin N pisze:
    > Filtrem jest licznik energetyczny. Daleko więc ten sygnał nie ucieknie.

    "Filtrem" jest najbliższy transformator.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 18. Data: 2015-06-28 12:46:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > Filtrem jest licznik energetyczny. Daleko więc ten sygnał nie ucieknie.

    Niby w jaki sposób?

  • 19. Data: 2015-06-28 12:47:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości grup
    > "Filtrem" jest najbliższy transformator.

    I to nie do końca, ale poziom sygnału jest wtedy tak niski, że bezużyteczny.

  • 20. Data: 2015-07-04 10:56:12
    Od: "Jacek W." <j...@t...bezspamu.pl>

    W dniu 2015-06-25 o 09:48, Marcin N pisze:

    > http://www.tp-link.com/sa/products/details/cat-18_TL
    -PA4030KIT.html
    > Czy ktoś z Was testował coś podobnego?

    Ja używam od nie pamiętam kiedy (2-3 lata).
    WiFi nie wyrabiało się z przesyłaniem filmów FHD do TV więc posadziłem
    takie coś, skonfigurowałem raz i nigdy więcej do tego nie zaglądałem.
    Leży gdzieś pod szafką i robi co ma robić.

    Jacek W.