  • 1. Data: 2009-01-11 10:18:13
    Temat: Internet w Laptopie
    Od: "123" <z...@z...com>

    Mam stałe połączenie z Internetem na moim stacjonarnym komputerze.
    Mam również laptopa i zależy mi by można było łączyć się przy jego
    pomocy z Internetem w dowolnym miejscu i w dowolnym momencie.
    Laptop jest wyposażony w:
    - Wi-Fi 802.11agn
    - BlueTooth
    - Express Card/PCI Card
    - IEEE1384
    - Gigabit Ethernet
    Jakie rozwiązanie byłoby najwygodniejsze i najtańsze biorąc pod uwagę
    raczej rzadkie korzystanie z Internetu poprzez laptopa?

    Bardzo proszę o rady i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-11 10:32:02
    Temat: Re: Internet w Laptopie
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > Jakie rozwiązanie byłoby najwygodniejsze i najtańsze biorąc pod uwagę
    > raczej rzadkie korzystanie z Internetu poprzez laptopa?

    Najtaniej włożyc kartę wifi do desktopa i udostepnic na nim internet.
    Jednak to prowizorka. Na nieco dłuższą metę polecam kupic router bezprzewodowy i
    podpiąc internet do niego. Rozwiązanie nieco droższe ale porządne. Poza tym
    będziesz miał też lepsza ochronę destopa.
    S.

  • 3. Data: 2009-01-11 10:37:55
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    podpiąc internet do niego. Rozwiązanie nieco
    > droższe ale porządne. Poza tym będziesz miał też lepsza ochronę destopa.

    To kompletne nieporozumienie. Nie chodzi mi o połączenie z desktopem.
    Piszę o nim żeby zaznaczyć, że stałe połączenie na codzień mam.
    Natomiast wyraźnie piszę: w dowolnym miejscu i w dowolnym momencie.
    raczej rzadko. Gdzieś, nie w domu!!!.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-11 10:59:52
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

> [...]
    > Piszę o nim żeby zaznaczyć, że stałe połączenie na codzień mam.
    > Natomiast wyraźnie piszę: w dowolnym miejscu i w dowolnym momencie.

    1. Kupić Access Point, w domu na laptopie będzie Internet po Wi-Fi
    2. Kupić modem HSDPA na ExpressCard do laptopa i aktywację np. iPlusa lub
    Blueconnect, praktycznie w całej Polsce będzie internet - czasem wolny,
    czasem nawet przyzwoity.

    Miki

  • 5. Data: 2009-01-11 12:09:41
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Kupić modem HSDPA na ExpressCard do laptopa i aktywację np. iPlusa lub Blueconnect,
    praktycznie w całej Polsce będzie internet -
    > czasem wolny, czasem nawet przyzwoity.

    Dzięki za odpowiedź.
    Pytanie tylko czy trzeba płacić za abonament lub często doładowywać kartę,
    bo w przypadku dość rzadkiego i sporadycznego korzystania z Internetu
    w laptopie to to nie jest dobre rozwiązanie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-11 12:12:57
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gkco2p$ip$1@nemesis.news.neostrada.pl, *123* wrote:

> [...]
    > kartę, bo w przypadku dość rzadkiego i sporadycznego korzystania z
    > Internetu w laptopie to to nie jest dobre rozwiązanie.

    No to albo chcesz miec ten dostep wszedzie albo go nie chcesz miec - rybki
    albo akwarium.
    Zajrzyj na strony operatorow - kazdy oferuje i opcje abonamentowa i prepaid.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-01-11 12:31:29
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Zajrzyj na strony operatorow - kazdy oferuje i opcje abonamentowa i prepaid.

    Rozumiem, że to jest inny abonament lub karta niż te do komórki.
    Mam szukać jako HDSPA?
    Może gdzieś jest jakieś zestawienie lub ranking?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-11 12:38:18
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    123 wrote:

> [...]
    > bo w przypadku dość rzadkiego i sporadycznego korzystania z Internetu
    > w laptopie to to nie jest dobre rozwiązanie.

    Można też korzystać z komórki jako modemu. Jeśli rzadko. Modem połączony
    przez bluetooth z laptopem. Zależnie od ilości przesyłanych danych można
    albo płacić za te dane albo kupić do istniejącej karty abonamentowej
    zryczałtowany dostęp do internetu (iPlus). Bez kupowania niczego więcej
    z hardware'u, zwłaszcza mając telefon z HSDPA (np E51). Powyższe
    rozwiązanie ja stosuję.

  • 9. Data: 2009-01-11 12:51:07
    Od: "123" <z...@z...com>

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

> [...]
    > (iPlus). Bez kupowania niczego więcej z hardware'u, zwłaszcza mając telefon z HSDPA
    (np E51). Powyższe rozwiązanie ja stosuję.
    Mam komórkę Nokia E51 i abonament w Orange.
    Muszę się dowiedzieć czy mogę dokupić do mojego abonamentu zryczałtowany
    dostęp do Internetu. Jeśli nie, to co można innego zrobić?
    Nie wiem także jak łączyć laptop z komórką przez Bluetooth. Możesz napisać
    jak to robisz?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-01-11 13:40:01
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    123 pisze:
> [...]
    > dostęp do Internetu. Jeśli nie, to co można innego zrobić?
    > Nie wiem także jak łączyć laptop z komórką przez Bluetooth. Możesz napisać

    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_di
    scover?TARGET=INTERNET_FREE_DISCOVER
    Czy naprawdę tak trudno samemu coś znaleźć?
    Nie wiem jaki masz abonament ale ztcw to zarówno dla klientów
    indywidualnych jak i dla firm dostępny jest zryczałtowany dostęp do
    internetu przez telefon jako modem.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*