  • 1. Data: 2015-09-17 13:00:33
    Temat: Internet w grecji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wyjezdzam do Grecji. niestety tam gdzie bede spał nie ma internetu.
    Jaką możecie podpowiedzieć możliwośc korzystania z internetu poprzez
    komórkę lub modem LTE?
    Czas to 7 dni, wielkosc transferu nie mam pojecia, ale pewnie 2 GB sie
    zamknę, kwota jaką mogłbym dac za taka usługe to powiedzmy około 100zł.

    Czy ktos z naszych operatów coś takiego ma w ofercie?
    Czy moze musiałbym kupić coś tam na miejscu?

  • 2. Data: 2015-09-17 19:22:12
    Temat: Re: internet w grecji
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    Budzik wrote:
    > Wyjezdzam
    > Jaką
    > komórkę
    > Czas
    > Czy ktos
    > Czy moze

    ja tez jezdze po swiecie, 3/4 globu za mna i *NIE* MAM ZADNYCH
    PROBLEMOW i nie robie z siebie DURNIA; jak tu prawie WSZYSCY z
    siebie roba!

    nie jezdze po to aby "tam gdzies" *kutasic* z wydzwanianiem! telefon
    *satelitarny* zalatwia *WSZYSTKO* i *WSZEDZIE* na *calym* globie !!!

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

  • 3. Data: 2015-09-21 08:51:27
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA51881C496BCEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    >
    > Czy ktos z naszych operatów coś takiego ma w ofercie?
    > Czy moze musiałbym kupić coś tam na miejscu?

    na miejscu jak chcesz kupic z paszportu spisuja
    mozesz wczesniej kupic sobie starter na ebayu, ja tak robilem w tym roku dla
    brata
    po niecalym tygodniu przyszedl sim, wszystko bylo ok.

    Widze ze podrozalo, ja placilem 9Euro teraz chce za to samo 15...
    http://www.ebay.pl/itm/Greece-Greek-Griechenland-Vod
    afone-SIM-1250-MB-4G-3G-Internet-for-30-days-/262033
    910659?hash=item3d02702b83

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2015-09-21 22:04:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "salto en la parte superior del pene" <s...@p...ty>
    wrote in message news:mteeqc$6nb$1@news.albasani.net...
> [...]
    > nie jezdze po to aby "tam gdzies" *kutasic* z wydzwanianiem! telefon
    > *satelitarny* zalatwia *WSZYSTKO* i *WSZEDZIE* na *calym* globie !!!

    jednak dla wiekszosci ludzi ceny rzedu 4 pln za minute i brak
    mozliwosci uzywania w budynkach czynia takie rozwiazanie KOMPLETNIE
    nieuzytecznym...

    a jak sie FUTa ustawia to wypada zaznaczyc...

    --
    http://db.org.pl/