  • 1. Data: 2015-09-17 14:29:33
    Temat: Konkretny numer od 2 tygodni nie może się do mnie dodzwonić
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Nagle jedna z osób nie może się do mnie dodzwonić.
    Ona zawsze dostaje sygnał zajętości. Ja nigdy nie dostaję sygnału, że
    ona dzwoni. Po chwili dostaję SMSa o nieodebranym połączeniu.

    W ustawieniach tej osoby nie mam żadnej blokady jej numeru.

    Telefon Samsung. Android 4.4.

    Pomożecie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-09-17 14:34:39
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzwoni. Po chwili dostaję SMSa o nieodebranym połączeniu.
    >
    > W ustawieniach tej osoby nie mam żadnej blokady jej numeru.

    A nie ma przypadkiem jakiejś blokady połączeń anonimowych. Może dzwoni z
    zastrzeżonego.
    Moze jest jakaś dodatkowa aplikacja w telefonie z czarną listą.

  • 3. Data: 2015-09-17 14:49:19
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 14:29:33 +0200, Marcin N napisał(a):

> [...]
    > ona dzwoni. Po chwili dostaję SMSa o nieodebranym połączeniu.
    >
    > W ustawieniach tej osoby nie mam żadnej blokady jej numeru.

    Jaka sieć? W Orangutanie, to typowe zachowanie sieci. W Play zdarzyło mi
    się raz czy dwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2015-09-17 15:04:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-17 o 14:49, P.B. pisze:

    > Jaka sieć? W Orangutanie, to typowe zachowanie sieci. W Play zdarzyło mi
    > się raz czy dwa.

    Sieć to TMobile. Numer nie jest zastrzeżony. Do niedawna działał przez
    całe lata bez zarzutu. Problemy pojawiły się ze 3 tygodnie temu. Od tego
    czasu nie może się do mnie dodzwonić.

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-09-17 16:29:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Sep 2015 15:04:46 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    przez
    > całe lata bez zarzutu. Problemy pojawiły się ze 3 tygodnie temu. Od

    Rachunek sumienia co ostatnio było instalowane w telefonie. I czy
    telefon gdzieś nie zostawiłeś bez nadzoru (lub oddawałeś do serwisu).

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-09-17 16:34:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Sep 2015 14:49:19 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
    > Jaka sieć? W Orangutanie, to typowe zachowanie sieci. W Play
    zdarzyło mi
    > się raz czy dwa.

    Problem z zestawieniem połączenia jako standardowe zachowanie sieci,
    w której owo zestawienie jest jej core biznesem?? Proszę tak nie
    żartować nawet.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-09-17 22:19:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-17 o 16:29, Marek pisze:
    > przez
    > tego
    >
    > Rachunek sumienia co ostatnio było instalowane w telefonie. I czy
    > telefon gdzieś nie zostawiłeś bez nadzoru (lub oddawałeś do serwisu).

    Nic.
    Żadnych programów. Żadnych serwisów. Ot nagle przestał odbierać.
    Jak to teraz cofnąć? Lecieć do serwisu? Naprawią?

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-09-18 06:55:37
    Od: "m..c." <t...@d...pl>

    W dniu .09.2015 o 14:29 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > ona dzwoni. Po chwili dostaję SMSa o nieodebranym połączeniu.
    >
    > W ustawieniach tej osoby nie mam żadnej blokady jej numeru.

    Witam.

    z jakiej sieci ta osoba dzwoni? play?
    jestem w orange, do mnie przez jakiś czas nie mógł się dodzwonić nikt z
    playa. telefon do centrum obslugi i naprawili problem.

    Marcin..C.

  • 9. Data: 2015-09-18 07:36:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 16:34:59 +0200, Marek napisał(a):

    > zdarzyło mi
    >
    > Problem z zestawieniem połączenia jako standardowe zachowanie sieci,
    > w której owo zestawienie jest jej core biznesem?? Proszę tak nie
    > żartować nawet.

    Widać abonamenty w Orange kupują ludzie posiadający niezwykłe poczucie
    humoru. Ta sieć od samego początku (TP SA, Centertel, Idea) była porażką.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 10. Data: 2015-09-18 10:49:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-17 o 14:29, Marcin N pisze:
> [...]
    > ona dzwoni. Po chwili dostaję SMSa o nieodebranym połączeniu.
    >
    > W ustawieniach tej osoby nie mam żadnej blokady jej numeru.

    Naprawiłem dziada.

    Okazuje się, że w Androidzie można zablokować numer w dwóch miejscach: w
    edycji numeru (wybierasz menu i tam jest "zablokuj") oraz w spisie
    połączeń (tu też w menu jest blokowanie - niezależne od blokowania w
    książce z numerami).

    To info dla innych zablokowanych.

    --
    MN