  • 1. Data: 2003-01-14 07:52:56
    Temat: InternetDSL - Warszawa -Wola
    Od: "sjs" <s...@g...pl>

    Pytanie do uzytkownikow IDSLa w Warszawie na Woli. Szczegolnie
    interesuja mnie okolice ul. Ciolka. Chcialbym dowiedziec sie jakie sa
    wasze doswiadczenia ze stabilnoscia tego lacza. Mam teraz w firmie Tele2
    i juz mam dosyc, wiec szukam czegos innego ze stalym IP.

    pozdrawiam

    sjs

  • 2. Data: 2003-01-15 15:59:49
    Temat: Re: InternetDSL - Warszawa -Wola
    Od: "MichałŚwiderek" <m...@a...com.pl>

    Mogę zapytać o coś więcej apropos Tele2?
    Mam zamiar założyć sobie łacze 512.

    Pozdrawiam Michał Świderek

    PS O Internet DSL mam sprawdzone informacje, że działa raczej kiepsko,
    często zrywa połączenie tak skutecznie, że trzeba restartować router DSLi.

  • 3. Data: 2003-01-16 07:46:21
    Od: "sjs" <s...@g...pl>

    Cztery miesiące temu moja firma przeniosła się na Ciołka. W nowym
    miejscu podłączyliśmy się do sieci za pomocą Tele2. Przez pierwsze dwa
    miesiące działało całkiem dobrze. Jednak któregoś dnia mieli awarię.
    Przez ileś godzin nie było netu. Od tego czasu transfer, około godz. 9
    spada poniżej 4 kilo przy łączu 512. Często spada nawet do okolic 1
    kilobajta. Na zwykłym starym modemie byłoby szybciej! W ciągu każdego
    tygodnia kilkakrotnie dzwonimy do BOKu. W końcu po miesiącu przyszli
    technicy. Około ósmej rano. Sprawdzili łącze. Stwierdzili, że jest OK.
    Wtedy było. O 9 znów zwolniło. Dalej dzwonimy do BOKu i dalej nic to nie
    daje. Żeby było ciekawiej, codziennie około 14:50 transfer całkowicie
    zamiera. Po dwóch minutach łącze zaczyna śmigać, ale do maksymalnego
    transferu i tak jeszcze daleko. W domu mam Neostradę+ i tfu, tfu jestem
    zadowolony.

    sjs

  • 4. Data: 2003-01-22 07:24:53
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

> [...]
    > wasze doswiadczenia ze stabilnoscia tego lacza. Mam teraz w firmie Tele2
    > i juz mam dosyc, wiec szukam czegos innego ze stalym IP.
    Wprawdzie nie na Woli, a na Mokotowie, ale IDSL naprawdę pięknie śmiga. I
    przełączyłem się właśnie z owego nieszczęsnego Tele2. Ale nie chwalę więcej,
    żeby nie zapeszyć. W każdym razie z Tele2 nie ma porównania. To dwa różne
    światy.

  • 5. Data: 2003-01-22 07:25:33
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > Mogę zapytać o coś więcej apropos Tele2?
    > Mam zamiar założyć sobie łacze 512.
    Zapomnij dobry człowieku. Nie ma to żadnego sensu. Mam Tele2, mam Internet
    DSL. Nawet nie chce mi się podłączać drugiego routera, żeby jak padnie
    Internet DSL Tele2 było zapasem. To dwa różne światy. Ofertę Tele2 można
    nazwać wersją demonstracyjną stałego dostępu do internetu. W porównaniu z
    tepsianym IDSLem nie ma żadnych szans. Poszukaj więcej na tej grupie i w
    pl.comp.networking. Wszystkie złe opinie jakie wyrażałem podtrzymuję na
    całej linii. To firma niepoważna w każdym calu. Na pl.comp.networking jest
    długi wątek na którym szef wsparcia technicznego tłumaczył, dlaczego działa
    jak działa i dlaczego mam się wypchać.

    > PS O Internet DSL mam sprawdzone informacje, że działa raczej kiepsko,
    > często zrywa połączenie tak skutecznie, że trzeba restartować router DSLi.
    Na razie mam krótko i jeszcze się nie zawiesiło. A jeśli chodzi o sprawdzone
    informacje to ja z kolei wiem, że tepsiarze wkrótce wymienią routery
    dostępowe dla tej usługi i powinno działać bez problemu.
    Jak rozpoczniesz teraz procedurę instalacyjną to przyjście monetrów zbiegnie
    się w czasie z wymianą routerów.

  • 6. Data: 2003-01-23 07:04:53
    Od: ".:b0l3k:." <b...@g...com.waw.pl>

    Użytkownik "Marcin Bójko" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    DSLi.
    > Na razie mam krótko i jeszcze się nie zawiesiło.

    Jeszcze przyjdzie pora że się zawiesi.
    Chyba twoje ssawki nie korzystają z kazy i pewnie dlatego dobrze ci działa.
    Proponuję aby ze 2-3 osoby w sieci kaze odpaliły to się przekonasz jak
    wspaniale działa iDSL, nawet poczty nie bedziesz mogl sprawdzic i www nie
    bedzie chcialo dzialac.

    Michał Kwiatkowski