  • 1. Data: 2003-01-10 08:14:42
    Temat: Co drgnęło w sprawie p2p? (OT?)
    Od: Marcin Patoła <g...@c...tyvjvpr.cy>

    http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/
    Ciekawe jak to się wszystko skończy.

    --
    Marcin Patoła - Unix Administrator
    g...@c...tyvjvpr.cy

  • 2. Data: 2003-01-10 10:44:48
    Temat: Re: Co drgne3o w sprawie p2p? (OT?)
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...usunto.mtl.pl>

    Użytkownik "Marcin Pato3a" <g...@c...tyvjvpr.cy> napisał w
    wiadomości news:e9rs1v0054abv6kgi240v5vdf7qqdnj2v2@4ax.com...
    > http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/
    > Ciekawe jak to się wszystko skończy.

    Skończy się expirem tego fake'a :)))

    Popatrz na link kolego :)))

    TLZ

  • 3. Data: 2003-01-10 13:08:42
    Temat: Re: Co drgnęło w sprawie p2p? (OT?)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <e...@4...com> Marcin Patoła napisał(a):
    > http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/
    > Ciekawe jak to się wszystko skończy.

    Pełny ROTFL, jeśli to w ogóle nie głupi dowcip, to jeśli oni to udowodnią
    przed polskim sądem - postawię losowo wybranej osobie krzynkę piwa. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2003-01-12 09:55:23
    Od: "Daru$" <d...@w...net.NOSPAM>

    Użytkownik "Marcin Pato3a" <g...@c...tyvjvpr.cy> napisał w
    wiadomości news:e9rs1v0054abv6kgi240v5vdf7qqdnj2v2@4ax.com...
    > http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/
    > Ciekawe jak to się wszystko skończy.

    taa, dobre na wrednych ściągaczy o ile się złapią ;)
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1180172.htm

    Ale pomysł dobry ja już swoich postraszyłem :)

    pzdr
    Daru$

  • 5. Data: 2003-01-13 07:26:16
    Od: maciek kanski <k...@N...ant.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003 08:14:42 +0000 (UTC), Marcin Patoła wrote:
    > http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/
    > Ciekawe jak to się wszystko skończy.

    Zrzut ekranu każdy może wygenerować i spreparować - nie wierzę by to miał być
    dowód. Trzeba zresztą udowodnić że jest tam rzeczony utwór, bo rozmiar pliku i
    jego nazwa nie są chronione prawem autorskim. Nie wierzę by pracownicy tej
    fundacji _ściągnęli_ i _przejrzeli_ każdy udostępniony film.
    Technicznie blokada może stać się nierealna gdy kazaa zacznie działać w
    oparciu o protokól HTTP na porcie 80.
    Dlatego proponuję wszelkim fundacjom walczącym o prawa "autorskie" (czytaj:
    walczącym o wysokie prowizje dla wytwórni i pośredników) aby zastanowiły się
    dlaczego w bogatej Polsce płyta DVD lub CD kosztuje więcej niż w biednych
    Stanach Zjednoczonych i swoje wysiłki skierowały do walki z pazernością
    wytwórni.
    Słyszałem (proszę mnie poprawić) że artysta dostaje ok. 2zł od każdego
    sprzedanego krążka. Nawet jeżeli nie jest to 2 a powiedzmy 10zł, to ja wyrażam
    gotowość do wpłaty odpowiedniej kwoty *bezpośrednio* na konto artysty za każdym
    razem gdy pobiorę utwór muzyczny - to rozwiązanie jest IMHO słuszne, bo pomijam
    pośredników i nie okradam artysty, którego lubię, skoro słucham jego utworów.

    A na pocieszenie taki oto link (lekko OT):
    http://www.pcworld.pl/news/news.asp?id=32453

    Pzdr

  • 6. Data: 2003-01-13 09:25:20
    Od: Tomek Kruk <t...@N...sq1eih.rubikon.WYTNIJTO.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003 13:08:42 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    > Pełny ROTFL, jeśli to w ogóle nie głupi dowcip, to jeśli oni to udowodnią
    > przed polskim sądem - postawię losowo wybranej osobie krzynkę piwa. ;)

    rachunki moga se przesylac (to juz ich kosztuje), oczywiscie im nie
    zaplace, to musza mnie podac do sądu (znowu zapłacą), pozniej wezwanie
    do komornika i znowu zapłacą a komornik ode mnie jako od bezrobotnego
    bez prawa do zasiłku i tak nic nie sciagnie (wiec znowu ktos zapłaci)

    inna sprawa ze znowu moze sie okazac ze to puste pliki wiec znowu ktos
    zaplaci

    powodzenia

  • 7. Data: 2003-01-13 13:17:18
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Ta informacja - w swietle analizy na przyklad tekstu, ktory ukazal sie 28
    listopada 2002 roku w zerwisie Gazety Wyborczej - nosi znamiona "kaczki
    dziennikarskiej"... Warto weryfikowac zrodla informacji...

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
    http://www.piit.org.pl

  • 8. Data: 2003-01-14 21:45:49
    Temat: Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)
    Od: "tm" <e...@p...fm>

    "Marcin Pato3a" <g...@c...tyvjvpr.cy> wrote in message
    > http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/
    > Ciekawe jak to się wszystko skończy.

    Pytasz, co drgnelo...
    Dzisiaj przeczytalem cos ciekawego:
    http://online.securityfocus.com/archive/1/306476 .

    W skrocie: oswiadczenie firmy, ktora twierdzi ze pracuje dla RIAA, tworzy
    dla nich wirusy infekujace kompy uzytkownikow sciagajacych muzyke programami
    p2p i robiace jeszcze inne brzydkie rzeczy :).
    Nie wiem, co ten post mial na celu - zdania typu "Don't fuck with the RIAA
    again, scriptkids" pozwalacja sadzic, ze chca tylko nastraszyc ludzi.
    Ciekawy jestem, jakie zdanie maja o tym artykule specjalisci.

    tom

  • 9. Data: 2003-01-15 09:18:30
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2003-01-14 22:45, Użytkownik tm napisał:
    > "Marcin Pato3a" <g...@c...tyvjvpr.cy> wrote in message
    >
    > Pytasz, co drgnelo...
    > Dzisiaj przeczytalem cos ciekawego:
    > http://online.securityfocus.com/archive/1/306476 .

    Goście znaleźli exploita do mpg123 i dopisali do tego trochę tekstu, który
    wydawał im się zabawny.

    RIAA to nie jest (niestety) banda idiotów. Rozpuszczenie wirusa/robala
    wystawiłoby ich na duże nieprzyjemności, z możliwością odsiadki włącznie dla
    osób bezpośrednio zaangażowanych.

    Przeczytaj jeszcze raz dokładnie to zauważysz, że sobie goście robią jaja.
    Piękny troll im wyszedł ;-)))

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)

  • 10. Data: 2003-01-15 14:08:36
    Od: maciek kanski <k...@N...ant.pl>

    On Wed, 15 Jan 2003 09:18:30 +0000 (UTC), MSZ wrote:
    > RIAA to nie jest (niestety) banda idiotów. Rozpuszczenie wirusa/robala
    > wystawiłoby ich na duże nieprzyjemności, z możliwością odsiadki włącznie dla
    > osób bezpośrednio zaangażowanych.

    Ale w myśl prawa USA producenci mogą infekować i usuwać pliki z komputerów na
    których są pirackie utwory - tak przynajmniej wyczytałem gdzieś przy okazji
    omawiania dziury w WinAMPie. A teraz znalazłem jedynie to:
    http://www.pcworld.pl/news/news.asp?id=44242

    Pzdr