  • 1. Data: 2002-04-15 14:10:25
    Temat: Internetia czy Pro futuro...
    Od: "Damian Parus" <d...@w...pl>

    Witam

    Mieszkam w Poznaniu i chce postawic sobie stalke. Do wyboru mam
    internetie i pro futuro. Ktore lepsze, co wybrac biorac pod uwage iz
    docelowo lacze bedzie coraz bardziej obciazane i upgradowane?

    Pozdrowienia
    d.

  • 2. Data: 2002-04-15 16:59:00
    Temat: Re: Internetia czy Pro futuro...
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Damian Parus wrote:

> [...]
    > internetie i pro futuro. Ktore lepsze, co wybrac biorac pod uwage iz
    > docelowo lacze bedzie coraz bardziej obciazane i upgradowane?

    nie wiem jak netia ale na sprzecie futuro mozesz robic plynne upg. do zdaje
    sie 7.8Mbps..
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 3. Data: 2002-04-15 16:59:03
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Damian Parus" <d...@w...pl> napisal(a):

    > Mieszkam w Poznaniu i chce postawic sobie stalke. Do wyboru mam
    > internetie i pro futuro. Ktore lepsze, co wybrac biorac pod uwage iz
    > docelowo lacze bedzie coraz bardziej obciazane i upgradowane?

    Na dzień dzisiejszy, Internetia ma lepiej. Futuro się zatyka pomiędzy
    miastami. Mają tylko 34 Mbps przez Telenergo.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 4. Data: 2002-04-16 14:20:49
    Od: "TrT" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:m3elhhm2cm.fsf@clitoris.czuby.net...

    > Na dzień dzisiejszy, Internetia ma lepiej. Futuro się zatyka pomiędzy
    > miastami. Mają tylko 34 Mbps przez Telenergo.

    i caly routing puszczony przez Lublin

    TrT

  • 5. Data: 2002-04-16 14:20:52
    Od: "Tommy" <t...@i...pl>

    Najwiekszą przepustowość ma Internet Partners (155 Mbps ). Poznańskie biuro
    mieści się pod adresem : Internet Partners Oddział w Poznaniu
    PGK Centrum
    ul. Marcelińska 90
    60-324 Poznań
    tel. (061) 860 22 01, -02, -05
    fax (061) 860 22 03
    e-mail: i...@i...pl

  • 6. Data: 2002-04-16 14:20:54
    Od: Zeus <m...@w...pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote in

    > Na dzie? dzisiejszy, Internetia ma lepiej. Futuro si? zatyka pomi?dzy
    > miastami. Mają tylko 34 Mbps przez Telenergo.

    Wg moich informacji nie wszedzie maja 34 Mbps, czasami jest duzo gorzej ...

    --
    pzdr
    Zeus

  • 7. Data: 2002-04-16 17:13:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "TrT" <m...@s...pl> napisal(a):

    > i caly routing puszczony przez Lublin

    Nie cały. Jedynie do Tepsy, ponieważ w chwili obecnej w Lublinie
    mają styk z Polpakiem. W tym miesiącu mieli/mają przenieść do Warszawy.
    Pozostałe łącza między operatorskie są w Warszawie.

  • 8. Data: 2002-04-16 17:13:18
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Zeus <m...@w...pl> napisal(a):

    > Wg moich informacji nie wszedzie maja 34 Mbps, czasami jest duzo gorzej ...

    Nie wiem, opieram się na informacjach, które od nich uzyskałem. Faktem
    jest, że dużo lepsze łącza w tej samej cenie mogliby kupić od Kolpaku.
    Tyle, że pewnie z Telenergo ich jakaś umowa wiąże.

  • 9. Data: 2002-04-16 19:50:17
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Nie cały. Jedynie do Tepsy, ponieważ w chwili obecnej w Lublinie
    > mają styk z Polpakiem. W tym miesiącu mieli/mają przenieść do Warszawy.
    > Pozostałe łącza między operatorskie są w Warszawie.

    z moich informacji wynika iz przeniesienie ma sie odbyc w ten wlasnie
    weekend
    pozdrawiam
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 10. Data: 2002-04-16 20:05:17
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <m...@c...czuby.net>, Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > Nie cały. Jedynie do Tepsy, ponieważ w chwili obecnej w Lublinie
    > mają styk z Polpakiem. W tym miesiącu mieli/mają przenieść do Warszawy.
    > Pozostałe łącza między operatorskie są w Warszawie.

    Nie tylko. Pro-Futuro ma także styk we Wrocławiu w WRIXie.

    --
    _ _ _ _ _