  • 1. Data: 2002-04-14 17:27:03
    Temat: ntp.task.gda.pl - co sie dzieje ?
    Od: Arek <a...@a...dhs.org>

  • 2. Data: 2002-04-14 19:13:07
    Temat: Re: ntp.task.gda.pl - co sie dzieje ?
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

  • 3. Data: 2002-04-15 14:10:13
    Od: Marcin Labuda <m...@b...org.pl>

    Arek <a...@a...dhs.org> wrote:
    > Witam
    > Od kilku godzin

    > $ rdate -s ntp.task.gda.pl
    > rdate: Connection refused
    [...]

    Bede strzelal; zrobili upgrade i zapomnieli o ntp :-)

    --
    Pozdrawiam,
    -ml

  • 4. Data: 2002-04-15 14:10:16
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >ntp.certum.pl
    >ntp.icm.edu.pl
    >vega.cbk.poznan.pl
    Wszystkie trzy tez maja connection refused.

    >Polecam:
    >http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock1.htm
    Duza lista, ale to co dziala (przynajmniej dla mnie) jest bardzo
    wolne.

    M.

  • 5. Data: 2002-04-15 14:10:20
    Od: Marcin Jurczuk <s...@t...pl>

    In article <a9chjm$e93$1@lt.wsisiz.edu.pl>, Lukasz Trabinski wrote:

    > ntp.certum.pl
    > ntp.icm.edu.pl
    > vega.cbk.poznan.pl
    > Polecam:
    > http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock1.htm

    A sprawdziles te adresy czy tylko wymieniłeś bo mają ntp w nazwie ?
    program rdate to nie to samo co ntp i na wszystkich jest connection
    refused :(

    Pozdr.

    --
    Marcin Jurczuk -> s...@t...pl
    Network/System Administartor.

  • 6. Data: 2002-04-15 14:10:50
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2002 17:27:03 +0000 (UTC), Arek <a...@a...dhs.org> tako
    rzekł:
    : Od kilku godzin
    :
    : $ rdate -s ntp.task.gda.pl
    : rdate: Connection refused

    Fakt, w nocy nie działał, ale teraz
    15 Apr 13:51:25 ntpdate[15004]: adjust time server 153.19.0.141 offset
    -0.005198 sec

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 7. Data: 2002-04-15 16:59:22
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl> wrote:
    MKl> Wszystkie trzy tez maja connection refused.

    Bo to sa serwery NTP, a nie time. Najlepiej uzywac ntpdate. Ale jezeli ktos
    chce rdate (dokladnosc srednio 0.5 s) to prosze - wlaczylem serwis time na
    ntp.icm.edu.pl . I daytime tez.

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!

  • 8. Data: 2002-04-15 16:59:28
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    Marcin Jurczuk <s...@t...pl> wrote:

    > A sprawdziles te adresy czy tylko wymieniłeś bo mają ntp w nazwie ?
    > program rdate to nie to samo co ntp i na wszystkich jest connection
    > refused :(

    Adresy są pewne, bo sam ich używam. Natomiast rzeczwyście błędnie
    założyłem, że będzie można ich używać do rdate.

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl

  • 9. Data: 2002-04-15 21:41:30
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >Bo to sa serwery NTP, a nie time. Najlepiej uzywac ntpdate. Ale jezeli ktos
    >chce rdate (dokladnosc srednio 0.5 s) to prosze - wlaczylem serwis time na
    >ntp.icm.edu.pl . I daytime tez.

    Wielkie dzieki. Czy to juz zostanie na stale?

    M.

  • 10. Data: 2002-04-16 22:20:49
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    MKl> Wielkie dzieki. Czy to juz zostanie na stale?

    Na tyle, na ile cokolwiek może byc stałe. Będę włączał, jak długo będę tym
    administrował. Gdybym zapomniał przy jakimś upgradzie, to proszę przypomnieć.

    R.