  • 1. Data: 2010-03-09 12:20:18
    Temat: [JS] Stan własnych przycisków nawigacji zależny od stanu historii
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    W ramach dokumentu HTML obsługuję poruszanie się po historii
    przeglądanych stron z użyciem obrazków i history.back() oraz
    history.forward(). Chciałbym teraz uzależnić stan tychże obrazków w
    zależności od stanu historii, a więc:

    * gdy nie można się już cofnąć, obrazek "Wstecz" byłby nieaktywny,
    * gdy nie można przejść dalej, przycisk "Dalej" byłby nieaktywny.

    Wszystko sobie pięknie zrobiłem, ale na końcu okazało się że nie mogę
    znaleźć funkcji JS pozwalających określić czy jest coś "za nami" i
    "przed nami" w historii przeglądania. Użycie history.length() daje mi
    tylko pogląd o ilości stron w historii, ale nie mając bieżącego indeksu
    nie wiem czy jestem na początku czy na końcu :(

    Czy jest jakiś patent by to zrealizować ? Dodam że ma to działać
    wyłącznie w IE, inne przeglądarki nie są brane pod uwagę (projektem jest
    system dokumentowy bazujący na silniku IE).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2010-03-09 17:46:36
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 13:20:18 +0100, Sebcio napisał(a):

> [...]
    >
    > * gdy nie można się już cofnąć, obrazek "Wstecz" byłby nieaktywny,
    > * gdy nie można przejść dalej, przycisk "Dalej" byłby nieaktywny.

    A przeglądarka nie udostępnia już takich funkcjonalności?

  • 3. Data: 2010-03-10 07:49:41
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    W dniu 2010-03-09 18:46, S pisze:

    > A przeglądarka nie udostępnia już takich funkcjonalności?

    Udostępnia, ale z różnych przyczyn muszę uwzględnić nawigację w
    dokumencie, używając JS.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio