  • 1. Data: 2010-10-29 06:18:20
    Temat: JTAG i ARM
    Od: Marcin E. Hamerla <m...@D...DUPAnet.removeDUPA>

    Witam,

    Mam projekt A wykorzystujacy ARM7DTMI (przyblizenie). Wgranie programu
    programu rozruchowego nastepuje przez JTAG. No i teraz mam projekt B,
    ktorego czescia jest zywcem skopiowany projekt A - chodzi o ARM. No i
    mamy problem, ponewaz program wgrany przez JTAG do ARM nie dziala.
    Znaczy, JTAG laczy sie z procesorem, itd, ale potem program idzie w
    maliny. Stwierdzilem, ze zawartosc pamieci ARM jest zwalona. Czesc
    bajtow jest poprawna, a czesc ma bledy na jednym lub kilku bitach.
    Wymienilismy ARM i dalej to samo.
    o programowania A i Buzywamy tego samego interfesju JTAG i tego samego
    oprogramowania narzedziowego dzialajacego pod Cygwin. Co to moze byc?

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 2. Data: 2010-10-29 15:45:32
    Temat: Re: JTAG i ARM
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.10.2010 08:18, Marcin E. Hamerla pisze:
> [...]
    > maliny. Stwierdzilem, ze zawartosc pamieci ARM jest zwalona. Czesc
    > bajtow jest poprawna, a czesc ma bledy na jednym lub kilku bitach.

    Obstawiałbym, że TDI idzie długą ścieżką + szybki zegar, albo brak
    podciągnięć na liniach.

    Michoo