  • 1. Data: 2024-04-27 15:47:38
    Temat: Ja pierdolę...
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    "Sąd Okręgowy w Elblągu umorzył postępowanie w sprawie sędziego, który w
    2018 roku został oskarżony o jazdę po pijanemu, spowodowanie kolizji i
    ucieczkę z miejsca zdarzenia.
    W rozmowie z PAP rzecznik Sądu Okręgowego w Elblągu Tomasz Koronowski
    wyjaśnił, że "wyrok Sądu Okręgowego został oparty na ustaleniu, że w
    sprawie zachodził brak wymaganego zezwolenia na ściganie". - Wyrok ten
    jest prawomocny, ..."

    Państwo, kurwa, prawa!

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2024-04-27 15:55:45
    Temat: Re: Ja pierdolę... [Sędzia sędziemu oka nie wykole czyli Giertych 2.0?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
> [...]
    > wyjaśnił, że "wyrok Sądu Okręgowego został oparty na ustaleniu, że w
    > sprawie zachodził brak wymaganego zezwolenia na ściganie". - Wyrok ten

    [A] "Badanie alkomatem wykazało, że miał 1,75 promila alkoholu w wydychanym
    powietrzu. [...]
    Waldemar M. przez ponad 2,5 roku nie stawiał się w sądzie w Ostródzie na
    swoim procesie, przedkładając zwolnienia lekarskie albo wnosząc o zmianę
    terminu rozprawy. Zdołał w tym czasie (od 1 stycznia 2023 r.) przejść w
    stan spoczynku."

    Najwyższa kasta w przyziemnej praktyce?

    [A] https://www.rmf24.pl/regiony/bialystok/news-sad-umor
    zyl-postepowanie-wobec-sedziego-za-jazde-po-pijanemu
    ,nId,7476237

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2024-04-27 17:41:01
    Temat: Re: Ja pierdolę...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 15:47:38 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
    > wyjaśnił, że "wyrok Sądu Okręgowego został oparty na ustaleniu, że w
    > sprawie zachodził brak wymaganego zezwolenia na ściganie". - Wyrok ten

    No masz! Sędziego skazano bezprawnie, kolejny sąd znalazł błąd i
    naprawił a ty pyskujesz. Czepiaj się urzędasa w prokuraturze, czy gdzie
    tam robiono oskarżenie, że nawalił i nie wystąpił o zezwolenie. Ładnie
    byśmy wyglądali gdyby tak każdego można było skazać w niezgodzie z
    prawem (choć gdyby chodziło o ciebie to jakoś bym przebolał).
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2024-04-27 17:49:07
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

> [...]
    > byśmy wyglądali gdyby tak każdego można było skazać w niezgodzie z
    > prawem (choć gdyby chodziło o ciebie to jakoś bym przebolał).

    A później się dziwują jak lud na pisy głosuje:)
    Bo pisy i być może komfa proponują ludowi odpowiedzialność
    sędziów wzorem z zachodka:)

  • 5. Data: 2024-04-27 17:58:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 17:49:07 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > A później się dziwują jak lud na pisy głosuje:)
    > Bo pisy i być może komfa proponują ludowi odpowiedzialność
    > sędziów wzorem z zachodka:)

    Ja tam się nie dziwię. Zgodnie z krzywą dzwonową połowa populacji jest
    głupsza od drugiej. Stąd żelazne 35% dla PIS-u. I tak nieźle, bo dobre
    15% głupszych i tak jest na tyle rozgarnięte że na PIS nie głosuje. Poza
    tym, sędziowie wszędzie są chronieni, na zachodzie szczególnie, gorzej
    na wschodzie :) Tomasik wyjaśni lepiej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2024-04-27 18:04:12
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

> [...]
    > 15% głupszych i tak jest na tyle rozgarnięte że na PIS nie głosuje. Poza
    > tym, sędziowie wszędzie są chronieni, na zachodzie szczególnie, gorzej

    Ale z odpowiedzialnością sędziów w PL wszystko ok?
    Toć tu nie trzeba żadnego geniusza, wystarczy chłopski rozum.
    Lud wałki jak powyższe zawsze wytknie.

  • 7. Data: 2024-04-27 18:50:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 18:04:12 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Ale z odpowiedzialnością sędziów w PL wszystko ok?
    > Toć tu nie trzeba żadnego geniusza, wystarczy chłopski rozum.
    > Lud wałki jak powyższe zawsze wytknie.

    Ja nie widzę żeby w wsród sędziów panowała jakaś degrangolada moralna.
    Każdego sędziego można oskarżyć o przestępstwo o ile zgodę wyrazi inny
    właśnie sędzia czy jakiś sędziowski organ zbiorowy, nie wiem. Tu
    zapomniano lub "zapomniano" o tym. Odsetek sprawiających kłopoty wśród
    sędziów wydaje się nawet niższy niż wśród przedstawicieli innych
    zawodów, choć rzecz jasna pojedyncze przypadki się zdarzają, to tylko
    ludzie. Widzisz tu jakieś oszustwo sędziowskie? Ja widzę jedynie
    zaniedbanie kogoś po stronie oskarżenia. W końcu niekompetentnych
    urzędników nie brak. Zakładam że oskarżała prokuratura więc komuś tam po
    premii i sprawę do SN w drodze kasacji czy tam jakiejś nadzwyczajnej.
    IMO lepiej dla nas wszystkich jeśli się nawet jakiemuś sędziemu upiecze
    niż gdyby sędziowie mieli wydawać wyroki pod dyktando osób od których
    zależy ich los.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2024-04-27 19:10:26
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 27.04.2024 o 15:47, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > wyjaśnił, że "wyrok Sądu Okręgowego został oparty na ustaleniu, że w
    > sprawie zachodził brak wymaganego zezwolenia na ściganie". - Wyrok ten

    Nie marudź, jebać pis i gra gitara.

    PD

  • 9. Data: 2024-04-27 19:19:22
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

> [...]
    > IMO lepiej dla nas wszystkich jeśli się nawet jakiemuś sędziemu upiecze
    > niż gdyby sędziowie mieli wydawać wyroki pod dyktando osób od których

    Przeciętny ludek nie wnika w takie szczegóły bo na tym się nie zna.
    Ja też się nie znam. Biorąc na chłopski rozum w PL swojak broni swojaka,
    choćby statystycznie raz na rok/dwa powinien pojawić się przypadek
    sędziego który coś odpierdoli i powinien za to odpowiedzieć.

  • 10. Data: 2024-04-27 19:38:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 19:19:22 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
    > choćby statystycznie raz na rok/dwa powinien pojawić się przypadek
    > sędziego który coś odpierdoli i powinien za to odpowiedzieć.

    Ludek sam sobie winien głupoty. A co do sędziów, trudno cokolwiek
    wygoglać z braku sędziów-przestępców. Tu:
    https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/nie-90-proc-spraw
    -sedziow-o-przestepstwa-pospolite-lecz-11-proc,51524
    6.html
    znajdziesz ze dwa czy trzy przypadki kiedy sędziego skazano za
    przestępstwo pospolite.
    A tu: http://libr.sejm.gov.pl/tek01/txt/konst/izrael-9.htm
    znajdziesz zasady na jakich można wnieść oskarżenie sędziego.
    --
    Jacek
    I hate haters.