    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja pierdolę...
    Date: Sat, 27 Apr 2024 18:50:34 +0200

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 18:04:12 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Ale z odpowiedzialnością sędziów w PL wszystko ok?
    > Toć tu nie trzeba żadnego geniusza, wystarczy chłopski rozum.
    > Lud wałki jak powyższe zawsze wytknie.

    Ja nie widzę żeby w wsród sędziów panowała jakaś degrangolada moralna.
    Każdego sędziego można oskarżyć o przestępstwo o ile zgodę wyrazi inny
    właśnie sędzia czy jakiś sędziowski organ zbiorowy, nie wiem. Tu
    zapomniano lub "zapomniano" o tym. Odsetek sprawiających kłopoty wśród
    sędziów wydaje się nawet niższy niż wśród przedstawicieli innych
    zawodów, choć rzecz jasna pojedyncze przypadki się zdarzają, to tylko
    ludzie. Widzisz tu jakieś oszustwo sędziowskie? Ja widzę jedynie
    zaniedbanie kogoś po stronie oskarżenia. W końcu niekompetentnych
    urzędników nie brak. Zakładam że oskarżała prokuratura więc komuś tam po
    premii i sprawę do SN w drodze kasacji czy tam jakiejś nadzwyczajnej.
    IMO lepiej dla nas wszystkich jeśli się nawet jakiemuś sędziemu upiecze
    niż gdyby sędziowie mieli wydawać wyroki pod dyktando osób od których
    zależy ich los.
    --
    Jacek
    I hate haters.