    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja pierdolę...
    Date: Sat, 27 Apr 2024 19:38:58 +0200

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 19:19:22 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Przeciętny ludek nie wnika w takie szczegóły bo na tym się nie zna.
    > Ja też się nie znam. Biorąc na chłopski rozum w PL swojak broni swojaka,
    > choćby statystycznie raz na rok/dwa powinien pojawić się przypadek
    > sędziego który coś odpierdoli i powinien za to odpowiedzieć.

    Ludek sam sobie winien głupoty. A co do sędziów, trudno cokolwiek
    wygoglać z braku sędziów-przestępców. Tu:
    https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/nie-90-proc-spraw
    -sedziow-o-przestepstwa-pospolite-lecz-11-proc,51524
    6.html
    znajdziesz ze dwa czy trzy przypadki kiedy sędziego skazano za
    przestępstwo pospolite.
    A tu: http://libr.sejm.gov.pl/tek01/txt/konst/izrael-9.htm
    znajdziesz zasady na jakich można wnieść oskarżenie sędziego.
    --
    Jacek
    I hate haters.