  • 1. Data: 2010-06-28 12:37:00
    Temat: Jak odczytać koniec pliku znając offset +rozmiar
    Od: "D.Nowakowski" <g...@g...com>

    Jest sobie plik w którym są osadzone jakieś dane
    W nagłówku tego pliku jest zapisana informacja miedzy innymi
    o rozmiarze tego pliku . tą informacje odczytuje.

    I teraz tak :
    mam offset tego pliku w winhex w którym się znajdował + odczytany
    rozmiar
    pliku.

    przykład:
    offset 1FFF85B + rozmiar pliku w bajtach (917504)
    I tu moje pytanie Jak obliczyć koniec tego pliku w winhex
    znając te dwie zmienne. ?

  • 2. Data: 2010-06-28 12:48:01
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "D.Nowakowski" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > offset 1FFF85B + rozmiar pliku w bajtach (917504)
    > I tu moje pytanie Jak obliczyć koniec tego pliku w winhex
    > znając te dwie zmienne. ?

    A czym się różni rozmiar pliku w bajtach od końca pliku?

  • 3. Data: 2010-06-28 12:49:24
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > przykład:
    > offset 1FFF85B + rozmiar pliku w bajtach (917504)
    > I tu moje pytanie Jak obliczyć koniec tego pliku w winhex
    > znając te dwie zmienne. ?

    Jak offset to początek pliku ( w innym pliku, pamięci, whatever ) i
    wyrażony jest tą samą jednostką co rozmiar pliku, to zwyczajnie zsumuj
    te wartości i dostaniesz offset ostatniego w tym przypadku bajtu tego pliku.

    Możesz np. w google wpisać "0x1FFF85B + 917504". Pamiętaj o dodaniu
    przedrostka do innych systemów liczbowych niż dzieśiętny - w tym
    przypadku "0x".

    --
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2010-06-28 12:52:00
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > przedrostka do innych systemów liczbowych niż dzieśiętny - w tym

    "dziesiętny" oczywiście.

    --
    Mateusz Bogusz