  • 1. Data: 2011-09-14 01:35:35
    Temat: Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ... oczywiście kupić sobie zooma!
    http://www.dealextreme.com/p/conice-6x18-zoom-attach
    ment-for-iphone-10813

    :-)))))) Ale jaja jak arbuzy! Czego te Chinczyki nie wymyślą!

  • 2. Data: 2011-09-14 09:08:12
    Temat: Re: Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ... oczywiście kupić sobie zooma!
    > http://www.dealextreme.com/p/conice-6x18-zoom-attach
    ment-for-iphone-10813

    > :-)))))) Ale jaja jak arbuzy! Czego te Chinczyki nie wymyślą!

    Cos mi sie zdaje, ze pszemol nie na polowanie tu przychodzi.

  • 3. Data: 2011-09-14 09:10:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 11:08:12 +0200, Ghost napisał(a):

    ment-for-iphone-10813

    > Cos mi sie zdaje, ze pszemol nie na polowanie tu przychodzi.

    Niech się pozachwyca, tyle jego. Zaraz znajdzie pewnie adapter do montażu
    obiektywów EF do iphona i stanie mu (serce) z zachwytu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 4. Data: 2011-09-14 09:19:21
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 11:10:39 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Niech się pozachwyca, tyle jego. Zaraz znajdzie pewnie adapter do montażu
    > obiektywów EF do iphona i stanie mu (serce) z zachwytu.

    i wtedy się zachwyci, że znówi mu coś staje...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 5. Data: 2011-09-14 10:00:13
    Od: atm <...@v...pl>

    > Niech się pozachwyca, tyle jego. Zaraz znajdzie pewnie adapter do montażu
    > obiektywów EF do iphona i stanie mu (serce) z zachwytu.

    mowisz i masz:
    http://www.photographybay.com/2011/07/07/iphone-slr-
    mount-for-canon-nikon-lenses/

  • 6. Data: 2011-09-14 12:06:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 12:00:13 +0200, atm napisał(a):

    > mowisz i masz:
    > http://www.photographybay.com/2011/07/07/iphone-slr-
    mount-for-canon-nikon-lenses/

    Bosz... czy naprawdę uważasz, że wspominałbym o tym, gdybym nie wiedział o
    istnieniu tej zabawki?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 7. Data: 2011-09-14 12:32:44
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Bosz... czy naprawdę uważasz, że wspominałbym o tym, gdybym nie wiedział o

    dysjuntujesz z trollem

    Piotr

  • 8. Data: 2011-09-14 12:38:59
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 14:32:44 +0200, Piotr napisał(a):

    > dysjuntujesz z trollem

    Kolina, spadaj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 9. Data: 2011-09-15 16:34:15
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1q5kbwwq1bipz.dlg@lepper.institute.com...

    > Kolina, spadaj.

    Zauważyłem że co jakiś czas pojawia się na tej grupie hasło: Kolina.
    Co to/kto to jest? Bo kim jest przemol zdążyłem się już zorientować

  • 10. Data: 2011-09-15 19:27:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-15 18:34, John Doe pisze:

> [...]
    >
    > Zauważyłem że co jakiś czas pojawia się na tej grupie hasło: Kolina.
    > Co to/kto to jest? Bo kim jest przemol zdążyłem się już zorientować

    Resztę znajdziesz w googlu...