  • 1. Data: 2009-11-20 00:30:19
    Temat: Jak poprosić CS4 o to, aby zobaczył NEFy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mam NEFy z Nikona -- chciałbym obejrzeć je w CS4 lub w sofcie Nikona.
    Jak poprosić CS4 o to, aby mi pokazał NEFy i skąd ściągnąć (i co) soft
    Nikona do obróbki NEFów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-11-20 00:59:22
    Temat: Re: Jak poprosić CS4 o to, aby zobaczył NEFy?
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Mam NEFy z Nikona -- chciałbym obejrzeć je w CS4 lub w sofcie Nikona.
    > Jak poprosić CS4 o to, aby mi pokazał NEFy i skąd ściągnąć (i co) soft
    > Nikona do obróbki NEFów?

    na stronie nikona masz dzieł "wsparcie techniczne" w FAQ masz wszytsko
    ladnie objasnione, z linkami. w archiwum PRFC zreszta tez

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 3. Data: 2009-11-20 01:07:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valwit" he4pla$5a1$...@i...gazeta.pl

    > na stronie nikona masz dzieł "wsparcie techniczne" w FAQ masz wszytsko
    > ladnie objasnione, z linkami. w archiwum PRFC zreszta tez

    Dziękuję. Rozumiem, że chodzi o ViewNX. Ciągnę. :)

    : ViewNX to aplikacja do porządkowania, sortowania, wyświetlania,
    : przeglądania i edytowania zdjęć wykonanych aparatami cyfrowymi.
    : To jest pełna wersja instalacyjna programu ViewNX 1.5.0 do
    : komputerów z systemem operacyjnym Windows. Jeśli użytkownik
    : korzysta obecnie z programu ViewNX, po pobraniu tego pliku
    : może go uaktualnić do wersji 1.5.0.

    Najpierw obejrzałem te NEFki za pomocą XnView i RawTherapee,
    ale wolę obejrzeć je softem Nikona.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2009-11-20 01:35:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <he4pla$5a1$1@inews.gazeta.pl>,
    Valwit <l...@v...net> wrote:

    > na stronie nikona masz dzieł "wsparcie techniczne" w FAQ masz wszytsko
    > ladnie objasnione, z linkami. w archiwum PRFC zreszta tez

    Jesli CS4 to sciagnij darmowy Adobe Camera Raw...

    TA

  • 5. Data: 2009-11-20 01:42:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...onet.pl

    > Jesli CS4 to sciagnij darmowy Adobe Camera Raw...

    Nikonowy ViewNX wygląda na prymitywny. Ciągnę Camera Raw.
    Dziękuję.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2009-11-20 07:35:43
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Nikonowy ViewNX wygląda na prymitywny. Ciągnę Camera Raw.

    Jesli chciales soft do ogladania, to co prymitywnego widzisz w ViewNX?
    CameraRAW nie sluzy do ogladania, tylko do edycji.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-11-20 10:35:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <he4s8s$bfe$1@inews.gazeta.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    > T...@n...onet.pl

    > Nikonowy ViewNX wygląda na prymitywny. Ciągnę Camera Raw.
    > Dziękuję.

    Tylko sprawdz zgodnosc wersji.

    TA

  • 8. Data: 2009-11-20 13:17:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin.STIG.saldat" 4b0646d2$...@n...home.net.pl

    > Nikonowy ViewNX wygląda na prymitywny. Ciągnę Camera Raw.

    : Jesli chciales soft do ogladania, to co prymitywnego widzisz w ViewNX?

    Soft Canona jest bardzo dobry. W zasadzie można powiedzieć, że
    poza dystorsjami i warstwami jest dla mnie doskonały! Szkoda,
    że nie umiem pędzlować tym softem -- efekt jest, ale go nie widać. ;)
    Mam Gimpa, RT, CS4, kilka Coreli, Photoshopa Elementsa, CR i przeglądarki...
    NEFy widzi od razu Imagine, ale tylko jako miniaturki.

    : CameraRAW nie sluzy do ogladania, tylko do edycji.

    Ściągnąłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2009-11-20 14:22:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...onet.pl

    > Tylko sprawdz zgodnosc wersji.

    Zgodność czego z czym?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2009-11-21 00:56:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <he6aih$637$1@inews.gazeta.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    > T...@n...onet.pl

    > Zgodność czego z czym?

    A, juz nic. Zapomnialem, ze masz ostatniego Photoshopa. Ze starszymi
    trzeba istalowac jakas starsza wersje CR.

    TA