  • 1. Data: 2009-11-20 08:46:26
    Temat: Przesyłka z USA
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z sznownych grupowiczów zamawiał sprzęt w USA, w sklepie

    http://www.bhphotovideo.com/

    Interesuje mnie czy można zapłacić kartą kredytową i jaki jest koszt
    przesyłki do Polski.Jak długo trwa i czy są jakieś niebezpieczeństwa.
    Chcę tam zakupić szkiełko.
    Bogusław

  • 2. Data: 2009-11-20 09:57:48
    Temat: Re: Przesyłka z USA
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:he5l12$fv0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Interesuje mnie czy można zapłacić kartą kredytową i jaki jest koszt
    > przesyłki do Polski.Jak długo trwa i czy są jakieś niebezpieczeństwa.

    OIMW można kartą.
    Koszty przesyłki zobaczyć możesz, jak włożysz towar do koszyka.

  • 3. Data: 2009-11-20 12:02:53
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:he5l12$fv0$1@inews.gazeta.pl...

    + cło 7 % i Vat 22 %
    U mnie aktualnie cla wszystko nawet to co ma napisane gift

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com

  • 4. Data: 2009-11-20 12:07:32
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Marcin [3M] wrote:

    > OIMW można kartą.
    > Koszty przesyłki zobaczyć możesz, jak włożysz towar do koszyka.

    Powinen także brać pod uwagę że sprzęt zostanie oclony i
    oVAT'owany. Dopiero po uwzględnieniu tego, skalkulowaniu
    całości, bedzie wiedzieć czy zamówienie z USA będzie dla
    niego opłacalne.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 5. Data: 2009-11-20 16:06:17
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    mirek pisze:

    > + cło 7 % i Vat 22 %
    > U mnie aktualnie cla wszystko nawet to co ma napisane gift
    A VAT liczony od ceny towaru i kosztu przesyłki!
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 6. Data: 2009-11-20 21:00:08
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    Marcin [3M] pisze:

    > Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:he5l12$fv0$1@inews.gazeta.pl...

    > OIMW można kartą.
    > Koszty przesyłki zobaczyć możesz, jak włożysz towar do koszyka.

    Właśnie, może masz kogoś na Ukrainie, bo po włożeniu do koszyka i
    wybraniu Ukrainy nie ma ani cała ani podatku, tylko przesyłka. Gdyby tak
    było faktycznie to mając np kogoś lub skrytkę pocztową założmy we
    Lwowie, dużo zyskujemy.

    Pzdr

  • 7. Data: 2009-11-20 21:01:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <j.b> napisał

> [...]
    > Ukrainy nie ma ani cała ani podatku, tylko przesyłka. Gdyby tak było
    > faktycznie to mając np kogoś lub skrytkę pocztową założmy we Lwowie, dużo

    Poważnie ? Ale numer : ))))))

    adam

  • 8. Data: 2009-11-20 21:14:53
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 20 Lis, 22:01, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > Poważnie ? Ale numer : ))))))
    >
    > adam

    Skonczy im sie jak wejda do Juni.
    StaM

  • 9. Data: 2009-11-21 00:04:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał
    > Poważnie ? Ale numer : ))))))

    Skonczy im sie jak wejda do Juni.
    ----------------

    Unia się szybciej skończy niż Ukraina do niej dołączy.

    adam

  • 10. Data: 2009-11-21 00:15:44
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    adam pisze:
    > Użytkownik "StaM" napisał
    >
    > Skonczy im sie jak wejda do Juni.
    >
    > Unia się szybciej skończy niż Ukraina do niej dołączy.

    coś podobnego chodziło mi po głowie ale nie wiedziałem jak to ująć ;) Ty
    to zrobiłeś idealnie :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.