  • 11. Data: 2011-04-28 10:09:20
    Temat: Re: Jak przesłać głos przez internet
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Ech, google twoim przyjacielem....

    http://www.barix.com/Overview/771/

    A tutaj możesz kupić

    http://www.s24a.pl/oferta/23-oferta/44-barix-exstrea
    mer-100.html

  • 12. Data: 2011-04-28 14:03:07
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ipb0mv$dbk$...@n...task.gda.pl,
    PC <p...@p...onet.pl> nastukał:
    > Potrzebuję rozwiązania, które pozwoli przesłać dźwięk przez internet.
    > Operator mówi do mikrofonu a z drugiej strony jest głośnik i gada.
    > Gdyby się dało w dwie strony ale sterowanie po stronie operatora to
    > by było super.
    > Zaproponuje ktoś jakieś powtarzalne rozwiązanie?
    >
    > PC

    spotkałem się, z pudełkami wielkości pół kartki A5 produkcji węgierskiej
    (nazwy nie pamiętam) pozwalającymi na przesyłamie 2 strumieni 192kb
    punkt-punkt. wpisywało się w urządzenia adresy IP. przyniosła mi to i
    postawiło koło nadajnika radiowego jedna z poznańskich stacji radiowych jako
    zapas w razie uszkodzenia łącza podstawowego. podłączył do prądu, kable xlr
    z kanałem lewym i prawym i sieć. zamrugało ledami i muza leci :)

    --
    VSS

  • 13. Data: 2011-04-29 07:08:43
    Od: a...@p...fm

    Takie możliwości przesyłania głosu przez internet spełniają np.
    centrale IP-PBX np. firmy Elektronix
    www.elektronix.pl