  • 1. Data: 2019-01-29 19:57:51
    Temat: Jak rozbić boczną szybę
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Jak rozbić szybę auta kartą :)
    https://www.sadistic.pl/nowe-rozwiazania-vt488253.ht

    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2019-01-29 22:42:17
    Temat: Re: Jak rozbić boczną szybę
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 12:57:55 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
    > Jak rozbić szybę auta kartą :)
    > https://www.sadistic.pl/nowe-rozwiazania-vt488253.ht

    Mysle ze ktos zweszyl dobry biznes w recuklowaniu swiec samochodowych.
    Potluc, zatopic w plastiku, sprzedac.
    A najpierw dostac patent i wkrecic sie w komisje ktora rekomenduje to jako obowiazowy
    standard.

  • 3. Data: 2019-01-29 23:04:21
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-01-29 19:57, Janusz wrote:
    > Jak rozbić szybę auta kartą :)
    > https://www.sadistic.pl/nowe-rozwiazania-vt488253.ht

    Za pionowe filmiki powinien być artykuł w kodeksie karnym.

  • 4. Data: 2019-01-29 23:52:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 5. Data: 2019-01-31 12:34:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-01-29 o 19:57, Janusz pisze:
    > Jak rozbić szybę auta kartą :)
    > https://www.sadistic.pl/nowe-rozwiazania-vt488253.ht

    To jest dobre!
    Ale czy to na prawdę zadziała?

  • 6. Data: 2019-01-31 14:15:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-31 o 12:34, robot pisze:

    > To jest dobre!
    > Ale czy to na prawdę zadziała?
    No właśnie nie wiem, nic tam nie ma czy to zwykła
    czy specjalna karta, wydaje się że specjalna ale żeby taki
    efekt dała, ciekawe, no i ten huk pękającej szyby jest niesamowity.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2019-02-01 21:02:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-01-31 o 14:15, Janusz pisze:

    > No właśnie nie wiem, nic tam nie ma czy to zwykła
    > czy specjalna karta, wydaje się że specjalna ale żeby taki
    > efekt dała, ciekawe, no i ten huk pękającej szyby jest niesamowity.

    Z całą pewnością specjalna karta z wtopionym ceramicznym kolcem.

    Nie polecam, bo obawiam się że mogłoby to nie zadziałać w sytuacji np.
    napierającej na szybę wody, nie mówiąc już o zalaniu pojazdu.

    Jak coś to należy mieć po prostu młotek do szyb, albo cokolwiek innego
    czym się uderza. A nie jakieś takie wynalazki dziwne.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 8. Data: 2019-02-01 21:13:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie napierajaca na szybe woda jest zjawiskiem tak powszechnym jak porywanie
    ludzi przez kosmitow. I przy napierajacej na szybe wodzie mlotek do szyb albo cos
    innego bedzie skuteczniejsze. Czy tym czyms innym moze byc karta z filmu?

  • 9. Data: 2019-02-01 22:51:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA

    Sam często daje link na ten filmik, genialne! Zwłaszcza gość z oczami w
    pionie.