  • 1. Data: 2010-07-29 22:41:10
    Temat: Jak rozebrac ta nawigacje ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Jak sie do niej dobrac ? chcialbym wymienic antene i musze miec dostep do
    gniazd z tylu i do przejscia kolo szyby na deske.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea6db7e3de90b70b
    .html

    Fantom

  • 2. Data: 2010-07-29 22:57:26
    Temat: Re: Jak rozebrac ta nawigacje ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 22:41:10 +0200, Fantom napisał(a):

    > Jak sie do niej dobrac ? chcialbym wymienic antene i musze miec dostep do
    > gniazd z tylu i do przejscia kolo szyby na deske.

    Jaką antenę chcesz wymienić? Zewnętrzną?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-29 23:35:17
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Jaką antenę chcesz wymienić? Zewnętrzną?

    Wewnetrzna - lezy pod szyba na desce

    Fantom

  • 4. Data: 2010-07-29 23:55:08
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > Wewnetrzna - lezy pod szyba na desce

    rotfl

  • 5. Data: 2010-07-30 07:24:12
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 23:55:08 +0200, news na pl.misc.samochody napisał(a):

    > rotfl

    A co w tym śmiesznego ?

    "Nie ufaj kobiecie, nie przeciążaj żołądka ponad jego możliwości, strzeż
    swego języka i bierz ze wszystkiego tyle, ile ci jest potrzebne. Arabskie"

  • 6. Data: 2010-07-30 07:25:26
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 22:41:10 +0200, Fantom na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jak sie do niej dobrac ?

    4 wyjmaki do Audi/VW, wkładasz na płasko w rogach i wyciągasz.

    "Zanim kobieta raz się ubierze, to niebo zachmurzy się i wypogodzi się
    siedem razy. Perskie"

  • 7. Data: 2010-07-30 15:33:24
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > A co w tym śmiesznego ?

    Moze ma na mysli, ze wewnetrzna to wbudowana. Ale tak nazwalem, ze
    wewnetrzna, ze w aucie a nie na dachu. Oczywiscie nie jest to antena
    nalutowana na plyte czy cos.

    Fantom

  • 8. Data: 2010-07-30 15:57:20
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 15:33:24 +0200, Fantom na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Moze ma na mysli, ze wewnetrzna to wbudowana. Ale tak nazwalem, ze
    > wewnetrzna, ze w aucie a nie na dachu. Oczywiscie nie jest to antena
    > nalutowana na plyte czy cos.

    Wiem. Leży po prawej stronie przy słupku - przyczepiona na magnes :)

    "Każde doświadczenie może w życiu okazać się pożyteczne, że wszystkich
    wydarzeń - nawet tych bolesnych - można odnieść jakąś korzyść. William
    Goldman: Maratonczyk"

  • 9. Data: 2010-07-30 21:59:09
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    No i dla potomnych : antena wymieniona i GPS dziala bez problemu : koszt 45
    zl za antene, podjechanie na stacje aby wyciagneli mi nawigacje, i 30 min na
    rozebranie deski (zdejcie schowka) i wymiane anteny.

    Fantom