  • 1. Data: 2010-07-29 15:23:19
    Temat: który parking przy lotnisku pyrzowice
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuję zostawić auto niedaleko lotniska w Pyrzowicach na 8 dni.
    W końcu upragniony urlop :)

    Znalazłem kilka prywatnych parkingów. Niemal wszystkie z kamerami,
    ubezpieczeniem. Ceny przystępne ok 55 PLN
    Największe zaufanie wzbudził parking przy BP, cena 77 PLN

    Jeśli ma ktoś sprawdzony parking, który nie wygląda jak żwirowisko przy
    stodole :) to proszę o podanie nazwy/adresu www

    Ryba

  • 2. Data: 2010-07-29 16:00:13
    Temat: Re: który parking przy lotnisku pyrzowice
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 15:23:19 +0200, Ryba napisał(a):

    > Znalazłem kilka prywatnych parkingów. Niemal wszystkie z kamerami,
    > ubezpieczeniem. Ceny przystępne ok 55 PLN
    > Największe zaufanie wzbudził parking przy BP, cena 77 PLN

    Wszystkie parkingi tam są na jedno kopyto. Cała wieś dorabia :)

    > Jeśli ma ktoś sprawdzony parking, który nie wygląda jak żwirowisko przy
    > stodole :) to proszę o podanie nazwy/adresu www

    Znalazłem w komórce numer do gościa, u którego zostawiliśmy auto. Zaś po
    numerze jego stronę:

    http://www.pyrzowiceparking.com.pl/

    Ceny w normie, do tego Cię zawiozą i odbiorą spod terminala.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-07-29 18:20:56
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Od trzech lat zostawiam samochód na parkingu przy stacji BP i jak do tej pory
    nie mam uwag co do obsługi. Parking ubezpieczony, chroniony w cenie odwóz i
    przywóz na lotnisko. Za pierwszym razem po 14 dniowej nieobecności w samochodzie
    zdechł akumulator i panowie obsługujący parking są przygotowani na takie
    okoliczności posiadają kabelki rozruchowe i chętnie pomagają (oczywiście
    bezpłatnie). Może ten parking jest troszkę droższy od konkurencji ale ja jestem
    bardzo zadowolony z jego usług. Niektóre biura podróży mają z nimi jakąś umowę i
    dla ich klijentów stosują rabaty.

  • 4. Data: 2010-08-01 02:22:47
    Od: Adas Miauczynski <a...@g...com>

    > Jeśli ma ktoś sprawdzony parking, który nie wygląda jak żwirowisko przy
    > stodole :) to proszę o podanie nazwy/adresu www

    Ja zawsze zostawiam auto na http://parking-pyrzowice.prv.pl/index.htm
    Nie oferują dowozu, bo ten parking jest położony najbliżej terminali i
    wystarczy przejść jakieś 150 metrów, żeby dostać się na lotnisko :-)

    --
    AM

  • 5. Data: 2010-08-01 19:16:23
    Od: Global Airport <g...@g...com>

    Serdecznie wszystkich zapraszamy do Global Airport Parking (parking
    utwardzony) przy międzynarodowym lotnisku "Katowice" w Pyrzowicach na
    trasie 913. Parking strzeżony 24h przez Naszych pracowników -
    monitorowany, oświetlony. Dla Naszych klientów zapewniamy dowóz na i z
    lotniska GRATIS! W naszej ofercie dysponujemy także noclegami.
    Możliwość dowozu z domu klienta na lotnisko Pyrzowice! SUPER PROMOCJA
    Parking 7 DNI 40zł, 14dni 75zł!

    [url]http://www.globalairport.pl[/url]

  • 6. Data: 2010-08-01 22:44:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-01 19:16:23 +0200, Global Airport

    To tam gdzie okradają auta?

    --
    Bydlę