  • 1. Data: 2009-11-09 07:30:39
    Temat: Jak sie pozbyc takiej dystorsji?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Moze ktos zna sposob jak sie tego pozbyc? ;)
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/dystor.jpg

  • 2. Data: 2009-11-09 08:13:37
    Temat: Re: Jak sie pozbyc takiej dystorsji?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał:

    > Moze ktos zna sposob jak sie tego pozbyc? ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/dystor.jpg

    Poprosić konstruktorów aby most z płaskim przęsłem wybudowali?;-)

    A tak powaznie - wydaje mi się, że ten most jest wygięty w łuk również w
    naturze - taka konstrukcja jest lepsza z punktu widzenia rozkładu sił
    obciążających.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2009-11-09 08:17:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > A tak powaznie - wydaje mi się, że ten most jest wygięty w łuk również w
    > naturze - taka konstrukcja jest lepsza z punktu widzenia rozkładu sił
    > obciążających.

    To dosyc prawdopodobne choc...
    Nie podobaja mi sie te skrajne lampy - sa pochylone w taki sposob jakby ta
    dystorsja jednak wystepowala.
    Mozna tez sprawdzic krzywizne dachu autobusu na jakims duzym powiekszeniu
    ale tu juz chyba przesadzilem ;->

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2009-11-09 08:30:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):
    > Moze ktos zna sposob jak sie tego pozbyc? ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/dystor.jpg

    Dociążyć?
    ;-)

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-11-09 08:41:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Nov., 08:30, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Moze ktos zna sposob jak sie tego pozbyc?
    ;)http://www.skanowanie.com.pl/tmp/dystor.jpg

    jak dystorsja ?

    leciutko rozbiezne linie wskutek opuszczenia obiektywu lekko na dol.
    usuwacz odwrotnie niz linie zbiezne .

  • 6. Data: 2009-11-09 08:48:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Nov., 09:41, XX YY <f...@g...com> wrote:

    ;)http://www.skanowanie.com.pl/tmp/dystor.jpg

    > jak dystorsja ?
    >
    > leciutko rozbiezne linie wskutek opuszczenia obiektywu lekko na dol.
    > usuwacz odwrotnie niz linie zbiezne .

    ach zapomnialem dodac - ze to byla odpowiedz natychmiastowa.

    sprawdzilem trwalo nie wiecej niz 5 sekund usuniecie tych
    pokrzywionych lamp korekcja perspektywy u gory do srodka.

    dach autobusu jest prosty
    most tej konstrukcji musi byc lukiem gdyz w przeciwnym wypadku by sie
    zawalil.

  • 7. Data: 2009-11-09 08:54:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
> [...]
    > dach autobusu jest prosty
    > most tej konstrukcji musi byc lukiem gdyz w przeciwnym wypadku by sie

    Realy? ;)

  • 8. Data: 2009-11-09 08:56:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Nov., 09:54, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:b6705ae2-5dfe-483f-81e1-d6a6904fb5db@
    s31g2000yqs.googlegroups.com...

    > Realy? ;)

    wirklich

  • 9. Data: 2009-11-09 09:01:38
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Mozna zdać się na taki cos.
    http://epaperpress.com/ptlens/
    Samo dobiera korekcje dystorsji i innych wad obiektywu w zaleznosci od tego
    co napisane w exifie.

  • 10. Data: 2009-11-09 10:07:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Nov., 10:01, "PK" <p...@e...pl> wrote:
    > Mozna zdać się na taki cos.http://epaperpress.com/ptlens/
    > Samo dobiera korekcje dystorsji i innych wad obiektywu w zaleznosci od tego
    > co napisane w exifie.

    to co mozna na tym zdjeciu rozpoznac to nie dystorsja , a
    znieksztalcenie perspektywy spowodowane obnizeniem osi obiektywu.
    gdyby to byla dystorsja slupy bylyby liniami lukowymi , a sa proste.