  • 1. Data: 2009-11-09 20:08:25
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Minal kolejny tydzien i czas zaprosic grupowiczow do
    chwalenia sie swoimi nowymi zdjeciami.

    W ubieglym tygodniu wywiazala sie (moze niezbyt ozywiona )
    dyskusja nad tematami do fotografowania ale nawet krotkie
    pytanie - "fotografowac rzeczy ladne czy brzydkie" moze
    sprowokowac wiele mysli. Oczywiscie pierwsza jest po co
    w ogole fotografowac. Ja pozostaje (choc to pewnie nudne)
    przy moim lesie

    http://plfoto.com/1989566/zdjecie.html

    I tradycyjnie wszystkich zapraszam do chwalenia
    sie swoimi zdjeciami oraz dodaje jak zwykle, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    I chociaz nie ma na tej stronie obecnie zdjec z 44-tego
    tygodnia (ani takiej kategorii) to sam wiem jak czasem
    trudno jest znalezc chwile czasu, wiec prosze o wyrozumialosc
    dla robiacych dobra robote Gianga i Slawka. Naprawde milo jest
    wjesc sobie czasami na te strone i poklikac po roznych
    zdjeciach do ktorych raczej nie trafilibysmy googlajac
    po archiwum grupy.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-11-09 21:06:04
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 9 Nov 2009 20:08:25 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    ostatni zadarzyło mi sie popełnić dwie takie foty

    http://img25.imageshack.us/img25/2691/lase.jpg

    http://img25.imageshack.us/img25/5014/morzeo.jpg

  • 3. Data: 2009-11-09 21:18:42
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Ostatnio nic nie popełniam,
    ale skanuję archiwum:

    http://jacek3d.deviantart.com/art/Kasia-142959885

    JD

  • 4. Data: 2009-11-09 21:20:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sobotnia wyprawa w Gorce:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/34/1.htm
    (sobotnia wbrew zasadom, bo w celach komercyjnych potrzebowałem kadrów z
    turystami, a ciężko ich znaleźć poza weekendem).
    Zdjęcie z 500D z kitem jak kogoś to interesuje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-11-09 21:33:11
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    http://mgpl.deviantart.com/art/369-142499979

    --
    pzdr.
    mg

  • 6. Data: 2009-11-09 21:54:30
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Lis, 22:20, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Zdjęcie z 500D z kitem jak kogoś to interesuje.
    >

    > pozdrawia Adam

    Zakochac sie mozna w tych cieplych zakatkach-malowidlach.
    StaM

  • 7. Data: 2009-11-09 21:58:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 9 Nov 2009 13:33:11 -0800 (PST), mg napisał(a):

    > http://mgpl.deviantart.com/art/369-142499979

    Lidl przy Wyszyńskiego?

  • 8. Data: 2009-11-09 23:20:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://c.wrzuta.pl/wi16435/ba3f701f00037f974af8a33e/
    0/imgp6458
    http://c.wrzuta.pl/wi10272/22f6bc7e0027edb34af8a21a/
    0/imgp6404
    http://c.wrzuta.pl/wi11940/e8371bd50016b9344af8a235/
    0/imgp6438

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2009-11-09 23:58:56
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 09 of Nov 2009 22:54, StaM wrote:

    > Zakochac sie mozna w tych cieplych zakatkach-malowidlach.

    Można też mieć ich dość.

    Nie wiem, dlaczego. Bo cenię je, sam bym chciał móc takie robić.
    Mam takie wrażenia jak po wejściu do pomieszczenia ze specyficznym
    światłem czy proporcjami wyposażenia. Kiedy ono drażni. Nie w sensie,
    że podnieca (= wzbudza emocje), czy zniechęca. O! najbliższy rodzaj
    uczucia to zażenowanie albo onieśmielenie. Jednoczesna chęć
    przyjrzenia się i opuszczenia pomieszczenia.
    Na pewien typ muzyki reaguję podobnie.

    Ciekawostka, nie? :-)

    --
    nb

  • 10. Data: 2009-11-10 03:46:45
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 10 of Nov 2009 00:20, Yogi(n) wrote:

    > http://c.wrzuta.pl/wi16435/ba3f701f00037f974af8a33e/
> [...]

    An error occurred while loading
    http://c.wrzuta.pl/wi10272/22f6bc7e0027edb34af8a21a/
    0/imgp6404:
    Could not connect to host c.wrzuta.pl.

    Czyżby konserwacja? Tak jak innych serwisów, które konserwują
    w najlepszych godzinach.

    --
    nb