  • 1. Data: 2003-11-18 22:53:09
    Temat: Problem z logowaniem do tepsianego pakietu
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Witam... Czy "użytkownicy" Pakietu30 z W-wy (i nie tylko) mają dziś
    kłopoty z zalogowaniem do dial-up'a? Od kilku godzin pluje we mnie
    komunikatem, że hasło jest nieprawidłowe (a na 100% jest...) - dla
    świętego spokoju zmieniłem hasło w panelu konfiguracyjnym, ale dalej
    jest to samo... :((

    Na pl.internet.komunikaty jest info o problemach, ale jeśli wierzyć tej
    informacji, to dotyczą one tylko Neo+...

    Na infolonię 321 123 nie idzie oczywiście dodzwonić się - cały czas
    zajęte - chyba wszyscy tam dzwonią... :((

    NP: Thor's Hammer - "Fidelity shall triumph"

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 2. Data: 2003-11-19 01:05:08
    Temat: Re: Problem z logowaniem do tepsianego pakietu
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości:
    l.in.man
> [...]
    >
    > Na pl.internet.komunikaty jest info o problemach, ale jeśli wierzyć
    > tej informacji, to dotyczą one tylko Neo+...
    Patrz ten post
    e.cst.tpsa.pl
    Pisze tam że problem dotyczy również użytkowników korzysztających z
    utoryzowanego dostępu komutowanego.
    --
    Mark
    t...@v...interia.pl

  • 3. Data: 2003-11-19 07:21:58
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Wiedźma Ple-Ple wrote:
> [...]
    > komunikatem, że hasło jest nieprawidłowe (a na 100% jest...) - dla
    > świętego spokoju zmieniłem hasło w panelu konfiguracyjnym, ale dalej

    Tak, byly problemy, nie tylko dla klientow "pakietowych", ale zwykle 0202122
    tez mialo problemy z uwierzytelnieniem.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 4. Data: 2003-11-19 12:07:57
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> wrote:

    > Tak, byly problemy, nie tylko dla klientow "pakietowych", ale zwykle 0202122
    > tez mialo problemy z uwierzytelnieniem.

    A mi akurat udało się bez broblemu zalogować poprzez 2122 :)

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,

  • 5. Data: 2003-11-19 12:08:08
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Mark" <t...@p...pl> wrote:

    > Patrz ten post
    e.cst.tpsa.pl
    > Pisze tam że problem dotyczy również użytkowników korzysztających z
    > utoryzowanego dostępu komutowanego.

    A co mi po takiej informacji po fakcie???
    Gdy próbowałem się zalogować ok. godz. 19-tej było tylko to:
    e.cst.tpsa.pl

    Straciłem kupę kasy łącząc się przez dial-up'y innych ISP...
    Ciekawe czy obniżą automatycznie abonament? Jak to reklamować? W BOK'u?
    Na 9393? Nie jestem właściecielem linii, musiałbym fatygować ojca, a on
    nie wyznaje się "na tych całych internetach" ;)) Może nich mi napisze
    upoważnienie do dysponowania linią. Chociaż... z drugiej strony czytając
    boje o CLIP na prhn... ;))

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land