  • 1. Data: 2003-11-19 12:38:58
    Temat: Jaki DNS dla użytkownika TPNET?
    Od: Igor Wawrzyniak <s...@c...eu.org>

    TP SA właśnie zapowiedziała 5h przerwę w działaniu OBU swoich DNSów.
    Zresztą, nawet jak one działają - to nie najlepiej. Mam swojego DNSa,
    ale co wpisać w forwarders? Obecnie mało który DNS wpuści "obcych"...

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    Odpowiadając zamień "spam-me-plenty" na "igor"

  • 2. Data: 2003-11-19 13:11:32
    Temat: Re: Jaki DNS dla użytkownika TPNET?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Igor Wawrzyniak <s...@c...eu.org> writes:

    > Zresztą, nawet jak one działają - to nie najlepiej. Mam swojego DNSa,
    > ale co wpisać w forwarders?

    Nic. Nie konfiguruj go jako powtarzacza do serwerow TPSA, tylko tak
    "zwyczajnie".

    MJ

  • 3. Data: 2003-11-19 13:20:20
    Od: "yoyek" <y...@i...pl>

    "Igor Wawrzyniak" <s...@c...eu.org> wrote in message
    > TP SA właśnie zapowiedziała 5h przerwę w działaniu OBU swoich DNSów.
    > Zresztą, nawet jak one działają - to nie najlepiej. Mam swojego DNSa,
    > ale co wpisać w forwarders? Obecnie mało który DNS wpuści "obcych"...

    Jest w tepsie jeszcze cos takiego jak dns3.tpinternet.pl - 217.98.63.164.

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 4. Data: 2003-11-19 18:23:21
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "yoyek" <y...@i...pl> wrote:

    > Jest w tepsie jeszcze cos takiego jak dns3.tpinternet.pl - 217.98.63.164.

    i jeszcze taki: 212.191.132.126 dns4.tpsa.pl

    --
    This would be the way of the misanthrope
    In order to create you must destroy

  • 5. Data: 2003-11-19 20:45:27
    Od: "Jakub \"Venom\" Zukowski" <v...@v...com>

    Witam,
    A ja polecam ns.venomski.com :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub "Venom" Zukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 6. Data: 2003-11-19 22:39:34
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    "Jakub \"Venom\" Zukowski" <v...@v...com> wrote:
    > Witam,
    > A ja polecam ns.venomski.com :)

    hihi, podejrzenia okazały się słuszne.

    lt:~$ host ns.venomski.com
    ns.venomski.com has address 217.96.144.83
    lt:~$ host 217.96.144.83
    83.144.96.217.in-addr.arpa domain name pointer pa83.wlodawa.sdi.tpnet.pl.

    Rozumiem, że to SDI jest w stanie przejąć cały ruch DNS z sieci tpnet? :)

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 7. Data: 2003-11-20 08:51:52
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@v...com>

> [...]
    >
    > Rozumiem, że to SDI jest w stanie przejąć cały ruch DNS z sieci tpnet? :)

    Of course :)

  • 8. Data: 2003-11-20 09:50:44
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Pungenday, The Aftermath 31, 3169 YOLD, Igor Wawrzyniak wrote:

    > TP SA właśnie zapowiedziała 5h przerwę w działaniu OBU swoich DNSów.
    > Zresztą, nawet jak one działają - to nie najlepiej. Mam swojego DNSa,
    > ale co wpisać w forwarders? Obecnie mało który DNS wpuści "obcych"...

    A ustawić sobie na ten przykład dnscache, i nie korzystać z forwarders,
    a odpytywać bezpośrednio od root-serverów w dół? Mam tak u siebie (co
    prawda nie w TPSA, ale tutejsze DNSy też miewają tendencje do
    niedziałania) i sprawdza się bardzo fajnie - tak więc polecam 127.0.0.1 ;)

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { I teraz znowu wiem, co ONI NAPRAWDĘ -- To kwestia wychowania.

  • 9. Data: 2003-11-21 23:34:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > Zresztą, nawet jak one działają - to nie najlepiej. Mam swojego DNSa,
    > ale co wpisać w forwarders? Obecnie mało który DNS wpuści "obcych"...

    Moze lepiej w root.cache?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 10. Data: 2003-11-21 23:34:32