  • 11. Data: 2010-07-25 19:53:18
    Temat: Re: Jak używać lustra w trybie video?
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    > Uprzejmie prosze o poprawne skonfigurowanie swojego klienta...

    A mozesz napisac co konkretnego masz do mojego czytnika?
    Bo jak na moj gust to Twoj nie umie mojego

    pisanego wielkimi literami co wg. http://www.ietf.org/rfc/rfc2045.txt jest
    legalne:

    5.1. Syntax of the Content-Type Header Field

    In the Augmented BNF notation of RFC 822, a Content-Type header field
    value is defined as follows:

    content := "Content-Type" ":" type "/" subtype
    *(";" parameter)
    ; Matching of media type and subtype
    ; is ALWAYS case-insensitive.

    Jakbym mogl/wiedzial jak to bym to zmienil. Ale nie wiem jak, wiec dopoki
    moje posty sa poprawne zakladam, ze to raczej Ty powinienes dostosowac
    swoj do obowiazujacych standardow. Choc oczywiscie ryzykuje, ze to olejesz
    i mnie wrzucisz do KF i sobie juz nie pogadamy ;)

  • 12. Data: 2010-07-25 20:47:51
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Ok, zrobiłem w swoim konfigu Enable 8bit NNTP Posting i Downgrade
    Multipart to Text więc powinno być lepiej. Czy dobrze to nie wiem, ale i
    tak uważam, że raczej to Twój slrn ma problem.

  • 13. Data: 2010-07-25 20:51:56
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Jakieś sugestie?

    Panasonic GH1 i 14-140 :-)
    AF dziala zabojczo szybko i bezglosnie. Wbudowany mikrofon zbiera dosyc
    malo szumow z otoczenia.

  • 14. Data: 2010-07-25 22:12:39
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <a...@o...wsisiz.
    edu.pl>,
    Rafal Jankowski nabazgrał:
    > Ok, zrobiłem w swoim konfigu Enable 8bit NNTP Posting i Downgrade
    > Multipart to Text więc powinno być lepiej. Czy dobrze to nie wiem, ale i
    > tak uważam, że raczej to Twój slrn ma problem.

    Mój slrn nie lubi się z quoted-printable.
    Teraz jest dobrze - uprzejmie dziękuję.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Fixing Inkscape Python extensions

  • 15. Data: 2010-07-26 14:44:04
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 26 of Jul 2010 00:12, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <a...@o...wsisiz.
    edu.pl>,
    > Rafal Jankowski nabazgrał:
    >
    > Mój slrn nie lubi się z quoted-printable.
    > Teraz jest dobrze - uprzejmie dziękuję.

    Mój też nie dał rady, chociaż poprawnie odczytuje
    całkiem egzotyczne mieszanki.

    Również dziękuję!

    --
    nb
    ????

  • 16. Data: 2010-07-26 14:50:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 25 of Jul 2010 21:43, "Paweł W." wrote:

    > E tam. MF, ostrość na 5 do 10 metrów i f/22 lub trochę więcej i masz
    > zarówno głębię jak i wygodę kamery

    Ostatni pisałeś to samo, ale przysłonę podałeś f/8.
    Mi nie zadziałało, ale od f/11 było już OK :-)

    --
    nb

  • 17. Data: 2010-07-26 15:03:19
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 26 of Jul 2010 16:44, nb wrote:

> [...]
    edu.pl>,

    > Mój też nie dał rady, chociaż poprawnie odczytuje
    > całkiem egzotyczne mieszanki.

    Nie całkiem poprawnie. Hebrajski powinien być justowany do prawej :-)
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/slrn.png

    --
    nb

  • 18. Data: 2010-07-26 16:30:29
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 25 Jul 2010, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <a...@o...wsisiz.
    edu.pl>,
    > Rafal Jankowski nabazgrał:
    >
    > Mój slrn nie lubi się z quoted-printable.
    > Teraz jest dobrze - uprzejmie dziękuję.

    Moim zdaniem to jednak najpierw się wyłożył na Content-Type pisanym
    wielkimi literami, bo zacytowałeś fragment wiadomości MIME, który
    normalnie nie powinien być widoczny a do tego momentu QP jeszcze wogóle
    się nie pojawiło. Jak do tego faktycznie dochodzą problemy z QP to już nie
    wiem co mam o tym sądzić, bo slrn uchodził swego czasu za zacne
    urządzenie, a tutaj dwie mega-wtopy.

    Ustawiam, FUT na pl.news.czytniki (jakby coś), bo tu się kompletny
    off-topic zrobił.

  • 19. Data: 2010-07-27 07:03:56
    Od: Marx <M...@n...com>

    Polecam nie krecic zoomem. Tzw najazdy to zazwyczj swiadomy i
    zaplanowany efekt, w filmowaniu amatorskim mocno naduzywany.
    Filmowanie czesto wyglada tak, ze filmujacy rozglada sie przez obiektyw
    dookola. Tu sobie zoomnie, tu szybko zmieni plan ( a w miedyczasie
    trzesie aparatem na wszystkie strony) - taki material nie da sie ogladac
    a i zmontowanie tego jest ciezkie.
    Niestety filmowanie jest duzo trudniejsze niz fotografowanie chocby z
    tego powodu, ze w fotografii mozna pojechac "na zielonym" "na malpe" i
    potem z tysiaca zdjec cos sie wybierze - przy filmowaniu to se ne da.
    Marx

  • 20. Data: 2010-07-27 12:36:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nb pisze:

    > Ostatni pisałeś to samo, ale przysłonę podałeś f/8.
    > Mi nie zadziałało, ale od f/11 było już OK :-)

    A możliwe. Ale podałem taką przysłonę, coby pytający robiąc sobie
    jednocześnie przedmioty oddalone o metr jak i o oo znów nie marudził. Ja
    ustawiając na f/8 jestem świadom, że mogę sobie zrobić zoom od 17 do
    70mm, ale nie będę miał np. ostrych przedmiotów, które będą bliżej jak 2
    metry.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --