  • 1. Data: 2010-11-18 18:43:23
    Temat: punto - luźny lewarek
    Od: stalowe <s...@g...com>

    witam,
    stała się mi usterka w puncie (pierwszym) - nie da się wbić żadnego
    biegu, lewarek lata luźno przód-tył. Trudno mówić o okolicznościach
    usterki (żona jechała) w każdym razie coś się przyblokowało i samochód
    został na biegu. Szczęściem udało się zjechać na parking. Co to się
    mogło stać? Mocowanie lewarka/jakichś prowadnic się wyrobiło? Ktoś
    miał podobną usterkę?
    --
    jureko

  • 2. Data: 2010-11-18 20:34:43
    Temat: Re: punto - luźny lewarek
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 18:43, stalowe pisze:
    > stała się mi usterka w puncie (pierwszym) - nie da się wbić żadnego
    > biegu, lewarek lata luźno przód-tył.

    Linka wypadła z zaczepu... tak mi się wydaje :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 3. Data: 2010-11-18 20:46:15
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 18 Lis, 20:34, Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Linka wypadła z zaczepu... tak mi się wydaje :)
    no pierwsza myśl była taka, no ale tam chyba nie ma linek...to chyba
    na jakichś prętach, ciemno było nic nie widać. Dopiero w sobotę z rana
    pooglądam. Chciałem się tylko zorientować czy samemu sobie z tym można
    poradzić i co trzeba kupić na wymianę...
    --
    jureko

  • 4. Data: 2010-11-19 07:19:36
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik stalowe napisał:

    > witam,
    > stała się mi usterka w puncie (pierwszym) - nie da się wbić żadnego
    > biegu, lewarek lata luźno przód-tył.
    Moze to bedzie pomocne:
    http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=63650&
    start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=bf1a
    0b405806c5c7f75423f346115190
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-11-19 07:44:39
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 19 Lis, 07:19, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Moze to bedzie pomocne:http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?
    t=63650&start=0&postdays=...
    > pozdrawiam

    O, faktycznie w Punto I nie ma linek :)
    Ale z przyczyną awarii dużo się nie pomyliłem :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2010-11-20 16:35:23
    Od: stalowe <s...@g...com>

    wrote:

    > Linka wypadła z zaczepu... tak mi się wydaje :)

    Rozebrałem głębiej i okazało się że po prostu linka pękła. Linka na
    poczatku jest prętem i to mnie trochę zmyliło bo nie podejrzewałem
    żeby taki drut się urwał.
    Czy taką linkę wymienię bez kanału? Dostęp jest średni i obawiam się
    że sobie nie poradzę.
    --
    jureko