  • 1. Data: 2010-03-10 10:13:45
    Temat: Jak wyssać pliki z Nokii?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    mam TotalRecall do nagrywania rozmów. On zapisuje pliki w
    c:\system\apps\..... Niestety jak wchodzę przez Mój Komputer do telefonu
    to widzę C:\Data tylko. I nie idzie wyssać tych armów z nagraniami.

    Jak się dobrać do tych plików?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-03-10 11:15:08
    Temat: Re: Jak wyssać pliki z Nokii?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-03-2010 o 11:13:45 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Jak się dobrać do tych plików?

    W jakimś managerze plików, np ActiveFile, bo to na Symbianie ta Nokia tak?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-03-10 11:35:37
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Jak się dobrać do tych plików?

    Polecam x-plore

  • 4. Data: 2010-03-16 09:33:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-10 12:15, Piotr M pisze:

    > W jakimś managerze plików, np ActiveFile, bo to na Symbianie ta Nokia tak?

    Ale mi chodzi o dostęp z kompa, żeby sobie zgrywać nagrane przez Totala
    rozmowy. Teraz robię ręcznie ,,wyślij plik przez BT'', ale przy wielu
    plikach to upierdliwe. Chciałbym widzieć jakoś te pliki na kompie. Nie
    da się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-03-16 14:38:53
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > rozmowy. Teraz robię ręcznie ,,wyślij plik przez BT'', ale przy wielu
    > plikach to upierdliwe. Chciałbym widzieć jakoś te pliki na kompie. Nie

    A nie da się ustawić zapisywania rozmów na karcie pamięci?

  • 6. Data: 2010-03-16 16:08:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-16 15:38, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > A nie da się ustawić zapisywania rozmów na karcie pamięci?

    Da się, ale to kolejne 40zł na kartę, a już sporo w tę nokię
    zainwestowałem i chciałbym w końcu przestać dokładać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-03-16 16:28:19
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Da się, ale to kolejne 40zł na kartę,

    2gb około 22pln, ale zawsze możesz stworzyć sam katalog np Records w Others/Inne
    w pamięci telefonu i tam wskazać zapisywanie plików. Będzie "widzialny" spod PC.

  • 8. Data: 2010-03-16 17:12:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-16 17:28, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > 2gb około 22pln,

    oj tak tanio nie widziałem, co najmniej 40.
    Choć tu fakt, za 24zł jest najtańsza....
    http://allegro.pl/item959720006_karta_kingston_micro
    sd_micro_sd_2gb_gwarancja.html
    tylko ciekawe czy nie ma jakiegoś przekrętu.

    > ale zawsze możesz stworzyć sam katalog np Records w
    > Others/Inne w pamięci telefonu i tam wskazać zapisywanie plików. Będzie
    > "widzialny" spod PC.

    Ale w programie nie ma takiej opcji. Jest tyko przełącznik ,,zapisuj w
    pamięci / zapisuj na karcie''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek