  • 1. Data: 2010-03-09 14:15:44
    Temat: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Autentycznie.

    Krótka rozmowa z dziesiątkami dalszymi znajomymi.
    Coś tam narzekanie na budżet telefoniczny.
    - To ja mówię, że w Play jest tak i tak, i w takim razie dziwie się że
    jeszcze nie przeszedłeś/szłaś (jak w reklamie)
    - No ale ja nie mogę bo mam dużo znajomych (w popie, taktaku, simplusie -
    do wyboru)

    I koło się zamyka.
    To ja myślę trza zrobić ruch narodowy. To wszyscy popowcy, simplusowcy i
    taktakowscy, na tydzień czasu hyc do Fresh. I co będzie? Trójca zrobi
    jeszcze lepszą ofertę jak darmowe rozmowy i smsy i jeszcze lepsza ofertę
    jak Fresh i inne do kupy. Tylko jak to zrobić taki ruch? Zaraz. Jaka sieć
    ma smsy do wszystkich za darmo ;P
    Dobra idea?

    --
    Pozdrawiam, Piotr (piokrk Allegro)

    "Biznes? To calkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2010-03-09 14:29:52
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > jeszcze lepszą ofertę jak darmowe rozmowy i smsy i jeszcze lepsza ofertę
    > jak Fresh i inne do kupy. Tylko jak to zrobić taki ruch? Zaraz. Jaka

    Co do zasady ludzie są głupi i kierują się emocjami, a nie
    matematyczną kalkulacją. Dlatego tak łatwo ich wystraszyć "drogimi
    połączeniami do play", albo omamić obietnicami drugiej Irlandii.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-09 14:30:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 4. Data: 2010-03-09 15:46:40
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Mar 9, 3:29 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Co do zasady ludzie s g upi i kieruj si emocjami, a nie
    > matematyczn kalkulacj . Dlatego tak atwo ich wystraszy "drogimi
    > po czeniami do play", albo omami obietnicami drugiej Irlandii.

    Ale jak dla mnie to te drogie rozmowy przychodzące to sama zaleta, nie
    dzwonią mi z pierdołami co chwila, jeśli już to z czymś naprawdę
    istotnym.

  • 5. Data: 2010-03-09 15:51:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
> [...]
    >smsy i jeszcze lepsza ofertę jak Fresh i inne do kupy. Tylko jak
    >to zrobić taki ruch? Zaraz. Jaka sieć ma smsy do wszystkich za

    Idea bardzo ciekawe, pytanie tylko co zrobi wtedy Play :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-03-09 16:06:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 16:51:23 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Idea bardzo ciekawe, pytanie tylko co zrobi wtedy Play

    Pójdzie następny krok dalej, co go wyróżni.
    I tak powolutku powolutku, wszyscy razem gdzieś byśmy wreszcie zaszli :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-03-09 16:37:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jeszcze nie przeszedłeś/szłaś (jak w reklamie)
    > - No ale ja nie mogę bo mam dużo znajomych (w popie, taktaku, simplusie - do

    Trzeba było odpowiedzieć: a co cię inni obchodzi? Patrz, żeby tobie się
    opłacało. Jak inni będą chcieli z tobą tanio porozmawiać to uciekną z W3.

  • 8. Data: 2010-03-09 16:50:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 17:37:57 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Trzeba było odpowiedzieć: a co cię inni obchodzi? Patrz, żeby tobie się
    > opłacało.

    Nie, nie chodzi o moją skórę. Ja w miarę swobodnie rozmawiam (no może nie
    wiszę godzinami na telefonie spoza sieci).
    Tak pomyślałem o pewnym "systemie". Ile Play wy nie wyskakiwał z
    promocjami, ciężko system złamać. Trzeba zrywu narodowego ;P

    Hejah złamała jeden system (prepaid).
    I teraz Play szarpie drugi (cały, ogólny) system, ale już go nie nie łamie
    tak łatwo.

  • 9. Data: 2010-03-09 18:09:46
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >ma smsy do wszystkich za darmo ;P

    Zła, a sieci rodzinne, firmowe itp?
    Fresh moze i dobry ale rodzinna w Erze masz za 5zl (rodzic np) i 3 osoby
    dzwonia do bolu. Fresh to ma?

  • 10. Data: 2010-03-09 18:10:48
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >Pójdzie następny krok dalej, co go wyróżni.
    >I tak powolutku powolutku, wszyscy razem gdzieś byśmy wreszcie zaszli :)

    Playowi tez w koncu ktos karte kredytowa przetnie "bo nie ma pokrycia na
    rachunek"