  • 1. Data: 2009-03-03 19:05:32
    Temat: Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Witam,

    Mam 15 calowy monitor LCD, który stoi w kartonie. Przyszło mi do głowy, że
    może dałoby się z niego zrobić ramkę do zdjęć.
    Czy istnieją jakieś urządzenia, które pomogłyby przemienić monitor z
    wejściem DVI i D-Sub w ramkę?

    MN

  • 2. Data: 2009-03-03 19:59:01
    Temat: Re: Jak z monitora LCD zrobić ramkę do zdjęć
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Narzynski wrote:
> [...]
    > głowy, że może dałoby się z niego zrobić ramkę do zdjęć.
    > Czy istnieją jakieś urządzenia, które pomogłyby przemienić monitor z

    komputer?

  • 3. Data: 2009-03-03 21:01:15
    Od: h...@a...com

    Moze to cie troche naprowadzi: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=37
    0156597214
    na allegro znajdziesz chyba podobne, kiedys widzialem taki miniaturowy
    odtwarzacz do podlaczenia po HDMI i z wejsciam na SD i USB

  • 4. Data: 2009-03-04 06:59:31
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    >na allegro znajdziesz chyba podobne, kiedys widzialem taki miniaturowy
    >odtwarzacz do podlaczenia po HDMI i z wejsciam na SD i USB

    O właśnie! Fajna rzecz. Czy u nas też do kupienia?

  • 5. Data: 2009-03-04 07:25:18
    Od: pasman <p...@o...pl>

    On 4 Mar, 07:59, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    70156597214

    > O właśnie! Fajna rzecz. Czy u nas też do kupienia?

    ramke kupisz za 190 pln (25x50cm)
    wiec za zblizone pieniadze

    pasman

  • 6. Data: 2009-03-04 08:22:17
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    70156597214

    > O właśnie! Fajna rzecz. Czy u nas też do kupienia?

    ramke kupisz za 190 pln (25x50cm)
    wiec za zblizone pieniadze

    ------------------

    W takiej cenie to ja widzę tylko ramki 7-calowe.

  • 7. Data: 2009-03-04 08:32:27
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Marcin Narzynski pisze:
> [...]
    > że może dałoby się z niego zrobić ramkę do zdjęć.
    > Czy istnieją jakieś urządzenia, które pomogłyby przemienić monitor z

    Na dealextreme sa taniutkie playery na karty SD i USB.

    Marrcino

  • 8. Data: 2009-03-04 08:52:32
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:goldno$mga$1@news.onet.pl...

    70156597214

    > ramke kupisz za 190 pln (25x50cm)
    > wiec za zblizone pieniadze
    >
    > ------------------
    >
    > W takiej cenie to ja widzę tylko ramki 7-calowe.

    ale ramka ma duzo mniejszy pobor pradu - nowoczesne ramki sa podswietlane
    LED i biora 7- 10W
    a twoje rozwiazanie czyli 15" LCD + player wezmie przy oszczednym 15 " lcd
    od 30W do 50W
    (w przypadku starego lcd malo energooszczednego) No i design obudowy przy
    wielu 15 tez juz jest starawy.

  • 9. Data: 2009-03-04 09:40:34
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Na dealextreme sa taniutkie playery na karty SD i USB.
    >
    > Marrcino

    A linka podrzucisz?

  • 10. Data: 2009-03-04 09:43:29
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od 30W do 50W
    > (w przypadku starego lcd malo energooszczednego) No i design obudowy przy

    LCD 15 cali bierze max 25W. Przy ciemniejszym ekranie mniej. Do tego 5W za
    "dostawkę".
    Problem, że nie widzę takich urządzeń w Polsce.

    A ramka? - Pewnie i tak warto zbudować własną, np. drewnianą, żeby całość
    udawała obraz na ścianie.