-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer02
.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 28 Sep 2020 17:10:45 +0200
From: Krystek <s...@k...art.pl>
Reply-To: u...@k...art.pl
Organization: krystek.art.pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Jak zgłosić awarię do Orange
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.231.26.245
X-Trace: 1601305845 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 109.231.26.245:18216
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1853
X-Received-Body-CRC: 2884242233
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242521
[ ukryj nagłówki ]Pytanie do speców: jak zgłosić w Orange awarię, ale nie przez ten AI
automat, ani nie przez 19393, gdy się nie zna numeru / kodu klienta?
Taka sytuacja: byłem u rodziców znajomej na wiosce, obok ich domu leci
linia miedziana Orange, która obsługuje domy przy tej ulicy a do ich
domu doprowadza usługi przez LiveBox (numer VoIP + Internet po ADSL).
W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię telefoniczną i
przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak. Starsi ludzie nie mają
pochowanych umów i zapisanych numerów klienta itp. i nie mogli zgłosić
awarii. Tzn. udało im się jedynie na 510 100 100 przez robota zgłosić
awarię numeru, ale połączyć się z operatorem i powiedzieć, że drzewo w
miejscowości zmasakrowało linię już się nie dało.
Jest jakiś magiczny numer w Orange, gdzie zamiast automatu sztucznej
inteligencji siedzi automat białkowy, któremu da się zgłosić tego typu
awarie i uszkodzenia?
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.20 17:26 Michal Jankowski
- 28.09.20 17:45 Jarosław Sokołowski
- 28.09.20 18:35 Krystek
- 28.09.20 20:31 wowa
- 29.09.20 14:05 Krystek
- 29.09.20 17:04 Jarosław Sokołowski
- 30.09.20 00:45 Krystek
- 30.09.20 02:28 Jarosław Sokołowski
- 30.09.20 10:20 viktorius
- 02.10.20 16:15 Krystek
- 02.10.20 20:16 brum
- 04.10.20 15:00 Krystek
- 04.10.20 15:30 Krystek
- 05.10.20 13:01 viktorius
- 05.10.20 13:45 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław