  • 21. Data: 2010-04-08 15:37:59
    Temat: Re: Jak znaleĹşÄ? swĂłjpostsprzed kilku lat?
    Od: c...@p...onet.pl

    > Ludzie lubią sobie utrudniać życie :)
    >
    > No to pomóżmy mu... ja znalazłem przez WWW jego stare posty. Może spytajmy
    > czy pracuje w ogóle na PC?
    >
    > pozdro
    > BSE
    > Musicie wszystko wiedzieć? Siedzę na monitoringu i admin zablokował mi
    wszystko - tak myśli, więc ja nie utrudniam sobie życia, tylko umilam... I
    byłoby milsze gdybym tu także przez WWW znalazł sobie czasem starsze posty bo
    nie mogę instalować ani korzystać z niczego na tym kompie... :) Ale w domu
    jakiś dobry czytnik po polsku by się przydał - podajcie tytuł!
    Podajcie mi też jak możecie kiedy powstało to FORUM! AKurat w tym celu także
    mi to było potrzebne... :)

  • 22. Data: 2010-04-08 16:28:07
    Temat: Re: Jak znaleź?? swójpostsprzed kilku lat?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    The Matrix has you, c...@p...onet.pl...

    > Podajcie mi też jak możecie kiedy powstało to FORUM! AKurat w tym celu także

    To FORUM? To FORUM nigdy nie powstało...
    (Natomiast wygląda na to, że pl.misc.elektronika powstała
    w okolicach października '96 : < http://plmiscelektronika.elektroda.pl >)

    Sławek (tak, czepiam się. tego zawsze się czepiałem i czepiać będę.)
    --
    ________ W Windows wystarczy raz porzadnie wszytko skonfigurować i potem
    _/ __/ __/ latami działa bez zarzutu. -- Pszemol

  • 23. Data: 2010-04-08 17:39:41
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 17:37:59 +0200, c...@p...onet.pl napisał(a):

    > jakiś dobry czytnik po polsku by się przydał - podajcie tytuł!

    40tude Dialog
    http://www.40tude.com/dialog/
    http://krzaczory.pl/usenet/

    --
    GLaF

  • 24. Data: 2010-04-09 06:29:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AW,

    > Czyżby ostatnio coś się zmieniło i OE
    > kamufluje się jako Mozilla? :-\

    Odróżniasz pojęcia "system" i "przeglądarka"? System to Windows XP -
    czy w Windows XP jest jakis problem z OE?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl