  • 1. Data: 2010-04-08 06:35:24
    Temat: Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat?
    Od: "c...@t...pl" <c...@p...onet.pl>

    Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat z tego forum i na tym forum korzystając
    z obsługi poprzez www?

  • 2. Data: 2010-04-08 07:26:26
    Temat: Re: Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "c...@t...pl" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3461.00001450.4bbd792c@newsgate.onet.pl...
    > Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat z tego forum i na tym forum
    > korzystając
    > z obsługi poprzez www?

    google twoim przyjacielem - http://groups.google.pl/advanced_search?q=&

    b.

  • 3. Data: 2010-04-08 08:03:48
    Od: c...@p...onet.pl

    > google twoim przyjacielem - http://groups.google.pl/advanced_search?q=&

    No i wpisuję w w/w linku:
    witrynę: http://www.niusy.onet.pl lub .pl lub zaznaczam grupy dyskusyjne google
    znajdź: kiedykolwiek
    autor: cepilek lub c...@o...pl
    No i co? - żadnych wyników ?
    Co robię nie tak?

  • 4. Data: 2010-04-08 08:07:10
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "c...@t...pl" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat z tego forum i na tym forum
    > korzystając
    > z obsługi poprzez www?

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.elektronika/

    Qwinto

  • 5. Data: 2010-04-08 08:11:46
    Od: c...@p...onet.pl

    > "c...@t...pl" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.misc.elektronika/

    No i wpisuję w w/w linku do przeszukania np. cepilek i co? I nic, tylko 30
    wyników ostatnich z tego roku, a ja potrzebuję sprzed kilku lat...
    Co robię nie tak?

  • 6. Data: 2010-04-08 08:18:04
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    A ja znalazłem z 2002 :)

    cepilek Wyświetl profil
    Więcej opcji 20 Kwi 2002, 01:40

    Grupy dyskusyjne: pl.comp.nowe-programy
    Od: <c...@p...onet.pl>
    Data: 20 Apr 2002 01:39:58 +0200
    Lokalna: Sob. 20 Kwi 2002 01:39
    Temat: Re: Program graficzny

    Wysłałem Ci

  • 7. Data: 2010-04-08 08:23:46
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > No i wpisuję w w/w linku do przeszukania np. cepilek i co? I nic, tylko
    > 30
    > wyników ostatnich z tego roku, a ja potrzebuję sprzed kilku lat...
    > Co robię nie tak?

    Nie wiem. Ja wpisałem
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.elektronika/se
    arch?group=pl.misc.elektronika&q=cepilek&qt_g=Przesz
    ukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    i widzę posty z 2002roku. Miałeś wtedy inny adres (w domenie
    poczta.onet.pl).
    Wyświetl sobie jakiś swój post z powyższego adresu, następnie obok Nicka
    masz link do "Wyświetl profil". Google pokazuje aktywność w 2002
    (kwiecień, maj), 2003 (sierpień, wrzesień) i 2010 (ostatnie 2 miesiące).

    Qwinto

  • 8. Data: 2010-04-08 08:31:02
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Per aspera ad c...@p...onet.pl :

    > Co robię nie tak?

    Upierasz się przy interfejsie WWW :)
    (news-archive.icm.edu.pl ma w bazie pół miliona postów z p.m.elektronika)

    Sławek
    --
    ________ Pomyśl, że na takich lewatywach spoczywa Austria,
    _/ __/ __/ a zwycięstwo będzie nasze! -- Szwejk

  • 9. Data: 2010-04-08 08:54:02
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > masz link do "Wyświetl profil". Google pokazuje aktywność w 2002
    > (kwiecień, maj), 2003 (sierpień, wrzesień) i 2010 (ostatnie 2 miesiące).

    No i korzystając z tego sposobu to Wasze stare posty wyświetlają mi się a
    moje starsze w żaden sposób oprócz tego roku, nie wiem co jest grane?

  • 10. Data: 2010-04-08 08:57:13
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > /___/___/ Sławomir Szczyrba                          steev/AT/hot\dot\pl

    Jak się z tego korzysta, bo wchodzę tam a tu tylko komunikat: It works! ?