  • 1. Data: 2010-04-08 10:58:40
    Temat: Jakie akumulatorki AA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Mam potrzebe kupienia kilku akumulatorów AA.
    Po zakupie jakis czas temu produktów FOREVEr czas na cos normalnego
    (Forever AAA działają ok, AA padaja jak muchy...)
    Mozecie polecic które kupowac (Sanyo, Energizer?), moze wrecz konkretnego
    sprawdzonego sprzedawce?
    Z gory wielkie dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 2. Data: 2010-04-08 11:16:44
    Temat: Re: Jakie akumulatorki AA
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:08042010.6E7CB673@budzik61.poznan.pl...
    > Mozecie polecic które kupowac (Sanyo, Energizer?), moze wrecz konkretnego

    sanyo 2700. Po testowaniu nowych mają prawie ze nominalną pojemność, a te
    stare, które mam jej nie straciły.

    b.

  • 3. Data: 2010-04-08 12:21:48
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > sanyo 2700. Po testowaniu nowych mają prawie ze nominalną pojemność, a te
    > stare, które mam jej nie straciły.

    Eneloop 2000mAh, ale potrafią trzymać ładunek przez pół roku.

    --
    Desoft

  • 4. Data: 2010-04-08 15:13:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > (Forever AAA działają ok, AA padaja jak muchy...)
    > Mozecie polecic które kupowac (Sanyo, Energizer?), moze wrecz konkretnego

    Zacznijmy od tego do czego używasz tych akumulatorków, bo jeśli np. do
    aparatu cyfrowego to proponuję coś z serii akumulatorków nowej generacji:
    Sanyo eneloop, GP ReCyko, Varta Ready2use itp. Co prawda mają one pojemności
    "jedynie" 2000-2100 mAh, jednakże charakteryzują się zminimalizowanym
    efektem samorozładowania - mogą nawet 12 miesięcy leżeć w aparacie i jeszcze
    porobisz nimi zdjęcia, typowe akumulatorki (szczególnie te o pojemnościach
    podchodzących pod 3000 mAh) rozładują ci się same już po np. miesiącu.

  • 5. Data: 2010-04-08 16:47:38
    Od: "ster" <s...@o...pl>

    > Eneloop 2000mAh, ale potrafią trzymać ładunek przez pół roku.

    potwierdzam, mam eneloopy i infinium oba są dobre, pojemność nominalna na
    ładowarce BC700 nawet po roku używania

    do tego aparat leży na półce i w każdej chwili mogę go używać a z
    poprzednimi sanyo 2500 tak się nie dało

  • 6. Data: 2010-04-08 16:57:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-04-08 17:13, Marcin Wasilewski napisał/a:
> [...]
    > Sanyo eneloop, GP ReCyko, Varta Ready2use itp. Co prawda mają one pojemności

    Dodaj jeszcze Panasonic Infinium i będzie chyba komplet.

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2010-04-08 19:06:28
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-08 18:57, Czarek pisze:

    > Dodaj jeszcze Panasonic Infinium i będzie chyba komplet.
    I dodaj do tego jeszcze sensowną ładowarkę, a nie "pudełko z
    transformatorem, diodą i ledem"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2010-04-08 19:10:07
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 10:58:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > (Forever AAA działają ok, AA padaja jak muchy...)
    > Mozecie polecic które kupowac (Sanyo, Energizer?), moze wrecz konkretnego

    Energizer -polecam
    GP - nie polecam

    Ogólnie trudno trafić jednakową czwóreczkę, łatwiej parkę. A jedna o
    mniejszej pojemności w packu 4 to spadek wydajności wszystkich.

  • 9. Data: 2010-04-08 19:17:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > I dodaj do tego jeszcze sensowną ładowarkę, a nie "pudełko z
    > transformatorem, diodą i ledem"

    Ale to dotyczy wszystkich akku Ni-MH, bo chyba nie chcesz powiedzieć, że te
    nowe są bardziej pod tym kątem wybredne?

  • 10. Data: 2010-04-08 19:33:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 12:58, Budzik pisze:

    > Mam potrzebe kupienia kilku akumulatorów AA.
    > Po zakupie jakis czas temu produktów FOREVEr czas na cos normalnego

    Tylko Eneloop'y.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/