  • 1. Data: 2012-07-01 12:52:01
    Temat: Jaka duża bezprzewodowa myszka?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    Witam,

    Poszukuję dobrej sprawdzonej bezprzewodowej myszki do pc. Do tej pory
    miałem Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 (v2) i właśnie szukam jakiejś
    myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
    klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np.
    otwierania stron w nowych kartach.

    Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 2. Data: 2012-07-01 13:00:37
    Temat: Re: Jaka duża bezprzewodowa myszka?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 12:52:01 +0200, Czeslawek napisał(a):

> [...]
    > otwierania stron w nowych kartach.
    >
    > Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

    Nie wiem, czy ta jest duża.
    Mam taką i jest bardzo wygodna (5 dodatkowych kliknięć z możliwością
    definiowania w każdej aplikacji oddzielnie).
    Np. często używam Ctrl+c/Ctrl+v, robię to lekko naciskając kółko
    lewo/prawo.
    http://allegro.pl/logitech-vx-nano-bezprzewodowa-las
    erowa-mysz-i2449576565.html

  • 3. Data: 2012-07-01 13:14:18
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jspa4l$qnl$1@inews.gazeta.pl>
    Czeslawek <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
    > klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np.

    Używałem wcześniej przewodowego Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0,
    niedawno przesiadłem się na Logitecha M510.

    Wady:
    * "Symetryczna" (nieco gorzej leży w dłoni od MS)
    * "Sleep mode" - szybko wchodzi w tryb uśpienia, wychodzenie trwa
    około 0,5s (chyba niekonfigurowalny - nie widziałem softu
    windowsowego, ale szukałem informacji, bo początkowo strasznie mnie
    to wkurzało, później przyzwyczaiłem się)
    * Głośny "środkowy klik" (używam non-stop)

    Zalety:
    * Nie zużywa baterii ;-) (kupiłem w okolicach połowy kwietnia, jeszcze
    działa na oryginalnym komplecie, nigdy nie wyłączana, używana
    codziennie, długo - choć nie mam dłoni przyrośniętej do myszy, więc
    ma też kiedy odpoczywać - zwłaszcza w połączeniu ze sleep mode)
    * Normalny rozmiar (nie "mikronotebookowa")
    * Rolka "kiwająca się" - scroll poziomy
    * Przyciski wstecz/w przód

    Generalnie zadowolony jestem i w miarę szybko przyzwyczaiłem się do
    niej. Nie próbowałem jej w żadnych grach.

    Ma wszystko co potrzeba (5 przycisków, dwukierunkowy scroll, normalne
    wymiary). Na średniej jasności biurku działa bezproblemowo. Nie leży w
    dłoni jakoś źle, choć w porównaniu ze wspomnianym MS jest to
    niewątpliwie pogorszenie.

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2012-07-01 13:36:31
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 13:00, Jacek pisze:

    > Np. często używam Ctrl+c/Ctrl+v, robię to lekko naciskając kółko
    > lewo/prawo.
    > http://allegro.pl/logitech-vx-nano-bezprzewodowa-las
    erowa-mysz-i2449576565.html

    Widziałem, jest trochę zbyt mała-płaska. Zresztą teraz ten model został
    zastąpiony przez
    Logitech Anywhere Mouse MX http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/684817

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-07-01 13:43:49
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 13:14, Jacek Politowski pisze:

    > Używałem wcześniej przewodowego Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0,
    > niedawno przesiadłem się na Logitecha M510.

    Nie wydaje się być zła, ale ja patrzyłem jeszcze na Logitech M705
    Wireless Mouse http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/680270, tyle że
    podobno ma problemy z klikiem rolki.

    Jeszcze mam zamiar odszukać do przymierzenia:
    Microsoft Explorer Mouse - stara już ciężko dostać, ale wygląda na dużą
    http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/407813
    HP Wi-Fi Touch Mouse X7000 - ciekawa stylistyka i wygląda na dużą, choć
    podobno nie działa z systemami innymi niż W7, ciekawe też jak się
    sprawuje rolka bez rolki http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/3849824

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 6. Data: 2012-07-01 14:34:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 12:52:01 +0200, Czeslawek napisał(a):

    > Jaką myszkę spełniającą powyższe wymagania możecie polecić?

    G700?
    --
    marcin

  • 7. Data: 2012-07-01 14:40:38
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 14:34, zly pisze:

    > G700?

    Trochę droga i dużoprzyciskowa. Ja i tak bym zapewne nie używał więcej
    niż 5 przycisków. Poza tym ma bardzo dobre opinie.Rozważę tą opcję
    aczkolwiek przez cenę nie daję jej dużej szansy.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 8. Data: 2012-07-01 15:08:54
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > myszki zbliżonej wymiarami. Jednym z ważniejszych parametrów jest dobry
    > klik rolki. Przyzwyczaiłem się używać przycisku w rolce do np. otwierania

    Ja mam dwie mx 620. Przycisk pod rolką działa nieźle jak sobie sprawdzam
    testowo, kiedy próbuje rzeczywiście go używać to za każdym razem
    wciskam wszystko tylko nie to co trzeba. Z czasem wyszło też wiele innych
    wad:

    cięzka
    przyciski szybko padają i zaczynają klikać jak im się podoba
    początkowo rewelacyjny zasieg zaczyna jakby się zmniejszać i myszka
    potrafi sobie szaleć
    zużycie energii z czasem jakby rosło

    poza tym myszka duża, wygodna, przyjemna w dotyku, precyzyjna, świetna
    rolka,
    rzadko wymiana baterii

  • 9. Data: 2012-07-01 15:35:36
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 15:08, chochlik_drukarski pisze:
> [...]
    > testowo, kiedy próbuje rzeczywiście go używać to za każdym razem
    > wciskam wszystko tylko nie to co trzeba. Z czasem wyszło też wiele innych

    I właśnie tego chciałbym uniknąć.

> [...]
    > przyciski szybko padają i zaczynają klikać jak im się podoba
    > początkowo rewelacyjny zasieg zaczyna jakby się zmniejszać i myszka

    Jak czytam takie komentarze to się zastanawiam czy teraz możliwe jest
    zakupienie jakiejś myszki, która wytrzyma 10 lat? Mam na strychu starego
    kulkowego Logitecha, niestety bez rolki, którego dostałem gratis do
    komputera z procesorem PII 400MHz Komputer ten był ujeżdżany przez ok.
    10 lat i do dnia dzisiejszego, oprócz dokładania RAM, HDD i CD-RW nic
    nie było wymienione bo nic się nie zepsuło. W tamtym roku padł mi mój
    komp i się okazało, że stary ściągnięty ze strychu nadal działa. Działa
    też ta myszka, bez jakiś samowolnych podwójnych kliknięć czy
    niedokliknięć, i klawiatura. Załamka :(

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 10. Data: 2012-07-01 16:17:35
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

> [...]
    > się okazało, że stary ściągnięty ze strychu nadal działa. Działa też ta
    > myszka, bez jakiś samowolnych podwójnych kliknięć czy niedokliknięć, i

    Tamte myszki były 100 razy mniej skomplikowane a i to nie gwarantowało
    niezawodności. A przyciski padały tak samo. Jeżeli nie brać pod uwagę
    marketowego
    ścierwa to z tą jakościa wcale nie jest teraz tak źle. Spodziewałem się
    wprawdzie
    za 160 zł lepszej jakości ale to i tak najlepsza myszka jakiej miałem okazje
    używać.