  • 1. Data: 2012-07-02 02:10:54
    Temat: Problem z kartą telewizyjną.
    Od: "jacek kalinowski" <k...@g...pl>

    Mam kartę WinFasta TV2000 XP Expert. Na dobrą sprawę nie powinna działać na
    windows 7... podobno :) Super łapie kablówkę ale brak dźwięku. W starym kompie
    była połączona z płytą takim cienkim kabelkiem z czteropinowymi "damskimi"
    końcówkami. Pod linkiem poniżej jest taka złączka ( 4 piny obok białego )

    http://www.4world.pl/categories/product/68/363/

    Niestety na nowej płycie brakuje czegoś takiego. Jak można to rozwiązać ?
    Kupić taką tanią dźwiękówkę. Nie pokrzaczy to dźwiękówki z płyty ? Da się
    wykorzystać tylko tą złączkę ?

    Płytę mam taką...

    http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-990xa-ud3
    rev_10/

    W zestawie mam taki kabel ale bez tej niebieskiej końcówki (jack)

    http://obrazki.elektroda.net/65_1288612857.jpg.

    Wyczytałem że tą czteropinową można przerobić na jacka.

    http://tiny.pl/httbg

    Proszę o pomysły :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-07-02 02:15:10
    Od: "jacek kalinowski" <k...@g...pl>

    Chyba już późno, czas spać... dwa ostatnie linki popsułem.
    Kabelek z niebieskim jackiem znajdziecie w tym wątku :)

    http://tiny.pl/hlmnv

  • 3. Data: 2012-07-02 07:46:22
    Temat: Re: Problem z kartą telewizyjną.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jacek kalinowski" napisał:

    > Mam kartę WinFasta TV2000 XP Expert. [...] W starym kompie
    > była połączona z płytą takim cienkim kabelkiem z czteropinowymi
    > "damskimi" końcówkami. [...] Niestety na nowej płycie brakuje
    > czegoś takiego. Jak można to rozwiązać ?

    Sprawdzić w instrukcji płyty, czy w którymś zestawie pinów na płycie (front
    panel audio?) nie jest wyprowadzone wejście sygnału Line-In. Jeśli nie, to
    kupić wtyk minijack 3,5 stereo i lutownica w dłoń.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-07-02 08:04:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 2 Jul 2012 00:15:10 +0000 (UTC), jacek kalinowski napisał(a):

    > Chyba już późno, czas spać... dwa ostatnie linki popsułem.
    > Kabelek z niebieskim jackiem znajdziecie w tym wątku :)
    >
    > http://tiny.pl/hlmnv

    Podpinasz do gniazda z lewej strony (wejscie CD-ROM).

  • 5. Data: 2012-07-02 14:56:13
    Od: "jacek kalinowski" <k...@g...pl>

    JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Jeśli nie, to kupić wtyk minijack 3,5 stereo i lutownica w dłoń.
    >
    > JoteR

    Dzięki za radę... kupiłem... wszystko gra i bucy :) Pozdrawiam.