  • 1. Data: 2024-05-04 17:43:14
    Temat: Jaką kamerkę samochodową polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    Witam

    Zepsuła mi się kamerka samochodowa i chcę kupić nową.
    Zależy mi na tym żeby:
    - rejestrowała trasę z przodu koniecznie wraz z bieżące prędkością
    - można było odtwarzać zapis z karty pamięci na komputerze
    w jednym z typowych, darmowych programów;
    również możliwość odtworzenia zapisu na samej kamerce też jest
    bardzo wskazana np. w celu pokazania policji podczas kontroli
    - była łatwa do zakładania i zdejmowania z lusterka, bo parkuję
    na ulicy i chciałabym uniknąć kradzieży
    - może być zasilana z zapalniczki albo jakiejś ładowalnej baterii
    Może jeszcze na coś zwrócić uwagę?

    Jeśli ktoś używa takiej kamerki i mógłby polecić podając nazwę/model,
    to byłabym bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2024-05-09 14:43:13
    Temat: Re: Jaką kamerkę samochodową polecacie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 May 2024 17:43:14 +0200, Ewa wrote:
    > Zepsuła mi się kamerka samochodowa i chcę kupić nową.
    > Zależy mi na tym żeby:
    > - rejestrowała trasę z przodu koniecznie wraz z bieżące prędkością

    Aby na pewno? To może być dowód przeciwko Tobie :-)

    IMHO - musi miec GPS, albo jakies podlączenie do samochodu,
    aby znać prędkość. Interfejsy do samochodu raczej mało popularne,
    więc zostaje GPS.

    J.