  • 21. Data: 2013-12-11 18:21:43
    Temat: Re: Jaka karta wifi do srodka laptopa?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    >
    > Kupuj intel 5100

    Nie napisales dlaczego rekomendujesz :)

    Choć przejrzalem
    http://www.intel.com/content/www/us/en/wireless-prod
    ucts/wifi-link-5100-brief.html

    I wyglada (chyba*) ciekawie.

    *) bo nie jestem hardware-guru, zeby po jednym spojrzeniu ocenic.

    Martwi mnie tylko niska strasznie cena, w okolicach max 9 USD, a na
    Allegro w okolicach 20 zł. Wiec troche mi sie to kloci z "full wypas".

  • 22. Data: 2013-12-11 18:43:42
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 11-12-2013 18:21, Mr. Misio pisze:
    > Martwi mnie tylko niska strasznie cena, w okolicach max 9 USD, a na
    > Allegro w okolicach 20 zł. Wiec troche mi sie to kloci z "full wypas".

    No to nie baw się w jakieś wewnętrzne dziadostwo, tylko kup taką:
    http://www.zyxel.com/pl/pl/products_services/nwd6605
    .shtml

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 23. Data: 2013-12-11 21:24:44
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > No to nie baw się w jakieś wewnętrzne dziadostwo, tylko kup taką:
    > http://www.zyxel.com/pl/pl/products_services/nwd6605
    .shtml

    Nie spelnia kryterium "wewnetrzna"

  • 24. Data: 2013-12-11 22:52:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    > Nie chce porady co do konkretnego rozmiaru. Nie bede rozkrecal lapka teraz,
    > zeby zmierzyc karte. Nie wiem co to BT?

    nie musisz mierzyc tylko zajrzec w menedzera urzadzen i zobaczyc co masz

    bt to bluetooth

    z racji wielosystemowosci polecilbym intela 6200 lub 5300 ew. 6300,
    sa lepsze karty ale w wiekszosci systemow intele sa obslugiwane ootb
    lub przynajmniej nie ma problemu ze sterownikami

    5100 miewa czasem pewne problemy ze stabilnym linkiem do niektorych routerow

    chociaz z racji tego ze moja wiedza o wifi pod linuksem do najswiezszej
    nie nalezy moze mnie ktos poprawi

    --
    http://db.org.pl/

  • 25. Data: 2013-12-12 00:28:57
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > nie musisz mierzyc tylko zajrzec w menedzera urzadzen i zobaczyc co masz

    Dell Wireless 1701 802.11b/g/n

    > bt to bluetooth

    aaaaaa mam :)

> [...]
    > routerow
    >
    > chociaz z racji tego ze moja wiedza o wifi pod linuksem do najswiezszej

    byc moze moj full wypas nie bedzie potrzebny

    zaczalem szperac w tym Dell Wireless 1701 802.11b/g/n

    i widze

    IBSS Mode = 802.11b Only

    to chyba porzestawie na = 802.11b/g/n Auto :]

    Powinno pomoc :D

    =========================

    Jak ustawić Priority & VLAN

    JEst:

    Priority & VLAN Disabled

    Moze byc jeszcze:

    Priority & VLAN Enabled

    Priority Enabled

    VLAN Enabled

    Jeszcze jakies: 40MHz Intolerant = Disabled

  • 26. Data: 2013-12-12 16:38:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    > Dell Wireless 1701 802.11b/g/n

    To chyba jedna z gorszych kart wifi.

  • 27. Data: 2013-12-12 18:16:35
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    >
    > To chyba jedna z gorszych kart wifi.

    Pewnie dlatego ja zamontowali ;)

  • 28. Data: 2013-12-12 22:22:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup

    > Pewnie dlatego ja zamontowali ;)

    Z tym co porównywałem to w 802.11n miała problem wynegocjować >100 Mbps, czułość
    bardzo kiepska.
    Jak potrzebujesz BT to bierz: Intel 6235,
    http://www.intel.pl/content/dam/www/public/us/en/doc
    uments/product-briefs/centrino-advanced-n-wimax-6235
    -brief.pdf
    a jak nie to wystarczy: Intel 6205:
    http://www.intel.pl/content/dam/www/public/us/en/doc
    uments/product-briefs/centrino-advanced-n-6205-brief
    .pdf

  • 29. Data: 2013-12-13 05:11:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
> [...]
    > http://www.intel.pl/content/dam/www/public/us/en/doc
    uments/product-briefs/centrino-advanced-n-wimax-6235

    Podoba mi sie :)

    Moze zaryzykuje. I tak bede wyminial hdd w lapie, to przy okazji
    wymienie karte... ;)

  • 30. Data: 2013-12-14 16:56:33
    Od: G Nowak <g...@i...eu>

> [...]
    -brief.pdf

    > Podoba mi sie :)
    >
    > Moze zaryzykuje. I tak bede wyminial hdd w lapie, to przy okazji

    Akurat 6235 to kiepski model. Duzo lepszym wyborem bylby Intel Ultimate
    5300. Kosztuje jakies grosze oferujac duzo lepsze transfery nawet przy
    2x mimo (tylko diwe anteny podlaczone, router 300Mbps) 90 kontra 60 MBps
    spradzone na tym samym laptopie.

    --
    Pozdr