  • 11. Data: 2009-03-04 11:28:23
    Temat: Re: Jaka karte dzwiekowa kupic ?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 4 Mar 2009 12:22:30 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >Nie tyle "separację elektromagnetyczną", bo to sugeruje jakąś formę
    >aktywnego przeciwdziałania zakłóceniom, co po prostu jest dalej od tego
    >całego pieprzniku, który się dzieje na płycie.
    >Dlatego, podejrzewam, byle co na osobnej karcie będzie lepsze niż kodek
    >na płycie.
    Wystarczy, że znaleźli miejsce, na lepsze filtry napięcia zasilającego
    DAC i wzmacniacz sygnału analogowego i już są do przodu.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 12. Data: 2009-03-04 11:33:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 12:22:30 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> [...]
    > całego pieprzniku, który się dzieje na płycie.
    > Dlatego, podejrzewam, byle co na osobnej karcie będzie lepsze niż kodek

    Moje dawne doświadczenia z paroma tanimi kartami muzycznymi na PCI nijak
    nie dają podstaw do takiego optymizmu. Konstrukcje oparte były o chipy
    Yamaha YMF-724 i ForteMedia.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 13. Data: 2009-03-04 11:59:31
    Od: arek <A...@g...com>

    On 4 Mar, 10:54, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    > Aż tak źle jego uszom życzysz?

    No jasne. Od sluchania zintegrowanej karty krowy przestaja
    sie niesc, kury piac, a kurwy dupy dawac. To przeciez wiadomo.

    Ja tylko proponuje nie marnowac kasy na jakosc, gdzie jej
    nigdy nie bedzie.

    To jak kupic ekspres do kawy za 5k i wsypywac tchibo,
    a pozniej 'o mmmammo, jakie dobre, oddam mocz'.

  • 14. Data: 2009-03-04 12:27:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 03:59:31 -0800 (PST), arek napisał(a):

> [...]
    > nigdy nie bedzie.
    >
    > To jak kupic ekspres do kawy za 5k i wsypywac tchibo,
    > a pozniej 'o mmmammo, jakie dobre, oddam mocz'.

    Rozumiem, że po prostu jesteś zwolennikiem poglądu, że skoro sprzęt audio
    nie kosztował minimum parunastu, czy parudziesięciu, tysięcy złotych to już
    grać dobrze nie może.

    Trzeba było tak od razu, to byśmy sobie o voodoo kabelkowym porozmawiali.

  • 15. Data: 2009-03-04 12:29:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

> [...]

    > nigdy nie bedzie.
    >
    > To jak kupic ekspres do kawy za 5k i wsypywac tchibo,
    > a pozniej 'o mmmammo, jakie dobre, oddam mocz'.

    BTW, *PLONK* warning za rynsztokowy język.

  • 16. Data: 2009-03-04 12:41:49
    Od: grafi <g...@x...poczta.onet.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > A z ciekawości, gdzie?

    Na allegro sie pojawiaja regularnie (7.1HiFi, uzywane za okolo 300zl),
    znalazlem jeden ze sklepow, ktory ma nowe za 340zl, reszta okolo 400.
    Roznica w plus dla Audiotraka (mailem jednoczesnie do sprawdzenia z
    xonarem). Pozniej mozna pobawic sie w wymiane wzmacniaczy.

    polecam

    grafi

  • 17. Data: 2009-03-04 12:55:08
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    > No jasne. Od sluchania zintegrowanej karty krowy przestaja
    > sie niesc, kury piac, a kurwy dupy dawac. To przeciez wiadomo.

    Sory wyrywasz laski na hajfaj firmy Łotson swoim zbajerzonym mondeo?

    --
    pozdr

  • 18. Data: 2009-03-04 13:03:43
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Wybacz, pomylilem sygnaturki. To oczywiscie nie Ty masz w sygnaturce mondeo
    z gazem ;D

  • 19. Data: 2009-03-04 13:14:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 13:41:49 +0100, grafi napisał(a):

> [...]
    > Roznica w plus dla Audiotraka (mailem jednoczesnie do sprawdzenia z
    > xonarem). Pozniej mozna pobawic sie w wymiane wzmacniaczy.

    Na xonara padła decyzja, bo prócz dobrej jakości dźwięku ma jeszcze niezłą
    obsługę EAX pod Vistą, a człowiek czasem lubi zagrać :)

  • 20. Data: 2009-03-04 13:26:03
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-04 13:27, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Rozumiem, że po prostu jesteś zwolennikiem poglądu, że skoro sprzęt audio
    > nie kosztował minimum parunastu, czy parudziesięciu, tysięcy złotych to już
    > grać dobrze nie może.

    Osoba zakładająca ten wątek nie sprecyzowała czego na tym nowym
    sprzęcie będzie słuchać. Więc można domyślnie przyjąć że będą
    to MP3 lub dźwięki z filmów w divix/xvid.
    Przy takim założeniu twój przedmówca ma rację a ty wychodzisz
    na jakiegoś trolla. :-)